標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想2013年2月去韓國旅行(自由行)?

發問:

1.新年期預4日3夜,機票連酒店或民宿幾錢? 2.我第一次去要如何計劃行程? 3.成程旅行要預幾錢?

最佳解答:

1. 我去過兩次首爾, 但一次6月幾, 一次就9月 book package + 酒店都5至6k 而家去韓國係貴過去日本的 2. 韓國觀光公社(big5chinese.visitkorea.or.kr)有好多有用資料, 交通呀、報稅呀等等, 最重要佢有好多coupon岩用 出名行街既地方如明洞、新村、東大門、梨花等好方便,好似香港咁搭捷運轉一兩次線就到. 東大門比較特別既係, 好幾個主要商場係可以行通宵街 至於主題公園, 個人覺得lotte world雖然方便, 行出蠶室站就到, 但氣氛呀、設施、大小等比不上漢江以南遠d既everland! 實用資訊,上網我推薦你係機場租4g pocket wifi, 堅快, facebook一開就load哂成頁, 而且最多可以7個人同時share. 語言溝通, 基本上係9唔搭8架喇. 的士分幾種, 黃係for外國人, 黑係最貴既貴賓taxi, d司機會識少少英文, but最好都係有書/地圖篤比佢睇地址. 買野時, 你睇機/ 叫佢篤計數機比你睇幾銀啦, 化妝品店就通常好多識普通話既人, 仲會主動狂sell你tim 3. 唔計package錢, 我都差不多洗左成5k. 因為韓國都係買野之旅多.. 而且物價同香港銅鑼灣咁上下, 唔會平 暫時諗到咁多, 有野你再問啦^^

其他解答:
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()