close
標題:

急問馬來西亞自由行

發問:

急問關於馬來西亞的自由行事項︰ 1. 一個女孩子前往是否安全? 2. 由香港直飛馬來西亞要多久? 3. 在馬來西亞機場往市中心可乘搭什麼交通公具? 4. 馬來西亞酒店質素如何? 5. 10月及11月的天氣如何? 敬請詳細回答,多謝合作!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1. 一個女孩子去真系唔系如安全, 馬來亞西無香港咁好治安, 最好找多個朋友同行, 不然自已超小心, 因吉隆坡都有搶野的尤其騎機車搶手袋, 錢要分開放在唔同的袋中較為安全, 去D大路旅行地點就唔使怕. 2. 香港飛吉隆坡約4小時. 3. 你可在LCCT 機場乘機場巴士出市中心(KL Sental) 4. 酒店水準大致也不錯. 5. 馬來西亞四季氣候都是一樣(夏天)好熱, 差別祗是當天有否下雨, 如下雨比較凉快! 每年年尾算是雨季. 我睇到一個唔錯的<馬來西亞自由行Blog>给你參考. http://www.umpcfever.com/news/?postid=3876

其他解答:

1). 一個女仔去梗係唔係咁好啦,我剛回來一日啫,係二個女仔,係果度撞倒D唐人叔叔次次都叫我地小心D,話D馬拉人會搶野,信不信由你我地就信啦自己都小心D,睇下你住邊度啦,如果係武吉免登果邊會比較安全D,因為果邊好多外國遊客同埋香港人,但最好唔好咁夜係街啦. 2). 3個鐘45分倒啦. 3). 可以係LCCT機場出咗轉左面行到去好前過哂D餐廳再直行你會見倒好多skybus等等既旅遊巴,約RM8~~9,我就搭咗RM9既skybus係airasia名下既不停站直到KL SENTRAL即巿中心,然後係巿中心轉地鐵去酒店. 4).我住既係叫Quality Hotel 4星,但覺得質素麻麻. 5).天氣OK噃,我唸住日日都會落雨都唔係,而家都仲唔錯.我E4日係簡唔中落一D無問題.|||||1. 安全, 不過, 任何國家及地方,本身要小心自己財物. 2.要3小時45分鐘 3.可乖一種叩機場快線(類似香港), 出閘後可問人或自行睇吓d指示, 十分容易. 30分鐘可到達吉隆坡市中心,不過,如你住既油店唔近站,就要再轉車. 4.酒店大多ok, 放心. 5.10月-11月,當地天氣十分好,唔會好熱, 不過,有時會下雨. 記住行"TIME SPUARE" SHOPPING MALL. d拖鞋,涼鞋十分之平,每次我都會買最少9對.
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()