close
標題:

是否飲食生意很好利潤?

發問:

香港那麼多食肆,而且越來越多,是否飲食生意很好利潤?還是容易開這種公司呢?

最佳解答:

不錯,飲食業在香港也都是一門主流生意。 但是你都知道食肆越來越多, 現在香港主流也是茶餐廳、小食、熟食店 但是小食店也需要十多萬去…… 而茶餐廳則要煮工具、裝修、水電、人工、雜費等等差不多要一百萬左右 這幾類也算易開門營業 唔知你係未都有打算發展飲食業這行業? 開張請留email/msn比我... mmgoaction@yahoo.com.hk

其他解答:

如果你係一個願意接受真相既朋友, 應該留意到營養健康行業既市場, 我地以經有27年歷史 , 美國 NYSE 上市公司, 2006年業績達30億美金, 業務遍佈全球65國家. 世界第一身心健康公司! 而重點我們進入中國市場只有一年時間, 相信我地有好大既合作空間 & 發展市場 ~ 誠邀有意發展 港, 澳 & 中國市場 人仕洽談! 如有任何方面想了解歡迎你聯絡我! 聯絡方法E-mail: miukwan@epowerunit.com|||||唔熟唔好做!.我有兩位朋友分別經營茶餐廳.只做左8個月和1年.輸左160萬及140萬.你認為飲食生意真係好容易做嗎? 請三思!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()