close
標題:

我的減肥餐單得可行嗎?

發問:

本人140磅,身高5呎7吋,一年重過一年,所以計劃開始減肥,以下是我的減肥餐單,打算下星期一開始,不如大家比D意見丫~~ 早餐:火腿旦火粉/米粉+菜 午餐:在公司整牛奶麥皮(可慳返幾十蚊) 晚餐:自制三文治(番茄+之士/吞拿魚+粟米)+熱豆漿一柸 我係做文職,其實食少D都OK既,打算瘦返十幾磅,唔知咁食得唔得呢? 更新: 我唔要睇D廣告答案

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

早餐除左呢餐外 我建議可以食香蕉同飲無糖豆漿 告訴你呵: 如果你早上去緩步跑的話,半小時前吃我建議的早餐,更有效! 而且香蕉較飽肚,可以令你捱到lunch 其他早餐建議: 1. 烚蛋salad夾全麥包 一杯牛奶 2. 1個apple 益力多 Lunch方面,我建議有時要吃一吃飯 否則,你很快會死 = = 其實你的減肥餐單都ok有問題 = = 因為午飯要吃得多 牛奶麥皮?你一定捱唔到落去 可能有機會要食tea添 其實,午餐應該多吃肉 / 飯 不是說不吃菜 但大量菜要晚餐吃 其他午餐建議: 1. 蒸魚 一碟菜(灼) 一碗飯 2. 菜(你中2)炒牛肉 一碗飯 3. 吞拿魚三文治 湯一碗e.g.雜菜湯 一條香蕉 晚餐應以菜為主,吸收纖維,所以不要吃三文治! 飯前半小時可吃一個生果 減肥生果(晚飯前):蘋果、橙、西柚、奇異果 希望你能成功減肥!! ^^ 有問題可以搵我: cooby88@hotmail.com

其他解答:

我覺得你個早餐最好同午餐調轉 因為中午需要較多ge能量活動 火腿旦火粉/米粉 菜 比較飽d,,同埋佢有肉 食牛奶麥皮好快就餓,,如果你中午食,,可能晚上就會食多左野 晚餐自然都ok,,但豆漿最好就係無糖 另外你可以食返多d水果,,會對皮膚好d 仲有你日日食喱d野唔悶ge咩?? 我覺得你個餐單好似每餐都係食緊早餐 早餐你可以加番杯低脂or脫脂牛奶,,買大盒會便宜d,,飲左都精神d 午餐你可以帶自己整ge便當,,一定要有菜,,肉就要少過菜ge份量 肉要瘦肉,,飯唔可以撈汁,,起碼好過你食牛奶麥皮 牛奶麥皮早餐食就得,,午餐一定要食番d飯/粉 晚餐食個水果 三文治 水 記住晚餐一定要食,,但係份量要少d,,唔食會好傷胃 只係實行減肥餐單就減到肥就冇咩可能,,最多都係輕2磅 你唔做運動,,始終都係減唔到脂肪,,想瘦十幾磅根本無可能啦 做運動+減肥餐單,,瘦十幾磅係可以ge 你做文職,,成日坐係個office度 d食物就會積聚係個肚同腳度 所以你更加要做運動 得閒就做下伸展運動 一個星期至少3次運動,,每次至少45分鐘 多d行路 祝你成功!!|||||如果你認真想減肥?大家不妨參考以下的建議。 正確減肥觀念 1. 減肥以健康為前提 減肥不光只是為了想擁有美麗、窈窕的身材,最重要的是為了身體的健康!不要以為只要能瘦下來就好,BODY提醒妳,千萬不要使用不正確的減肥方式而傷害了自己身體的健康! 2. 瞭解肥胖的原因 造成自己身材肥胖的原因是什麼?一定要先找出自己發胖的原因來,減肥起來才能有事半功倍的成效。透過專業的醫師或人士的協助,能幫助妳更瞭解自己的身體。 3. 避免過度激烈的減肥手段 馬上不吃不喝或是猛做運動等,想要藉由一次超激烈的減肥手段讓自己快速的瘦下來,結果身材不一定能瘦,身體卻先受不了啦!這樣子是不行的喔!想要讓自己瘦得健康且瘦得美麗,實在急不得,放緩腳步一步一腳印慢慢來才OK。 4. 每日熱量不低於1000大卡 即使是在減肥,每日熱量的攝取也不要低於1000大卡喔!1000大卡是每人每日最低的熱量攝取底限,不要以為為了減肥就可以不吃不喝,熱量攝取不足,很容易就為害到自身的健康,結果得不償失! 5. 避免暴飲暴食 三餐定時定量是減肥很重要的觀念之一。定時定量的飲食可以避免因為少吃一餐,而造成下一餐飲食過量或暴飲暴食的情形發生。無限量吃到飽的餐廳是身材的剋星,一定要小心,學習自我克制,不要落入了美食的陷阱! 6. 將減肥養成生活習慣 很多人在減肥成功之後,很容易又碰到複胖的情況,這是因為美人們沒有將減肥融入生活之中,所以一旦完成了減肥的使命,放鬆了心情之後,身材便又無情的發胖。學習幫減肥當作是一種生活的習慣,窈窕身材才能一直長相伴。 記住!藥物只是輔助品|||||我岩岩減完呀.^^ 我本身肥肥地. 我用左3個星期減左7磅.全部都係脂肪! 冇做過運動 本身我係做好多運動ga,, 我玩長跑同埋rugby// 但係之前都冇試過3個星期冇7磅.. total減左14lb, 最開心係冇左個車胎 我得153cm. 我一定幫到你. glay_siuwai@hotmail.com phone 90603121 2008-07-17 02:29:38 補充: 我岩岩減完呀.^^ 我本身肥肥地. 我用左3個星期減左7磅.全部都係脂肪! 冇做過運動 本身我係做好多運動ga,, 我玩長跑同埋rugby// 但係之前都冇試過3個星期冇7磅.. total減左14lb, 最開心係冇左個車胎 我得153cm. 我一定幫到你. glay_siuwai@hotmail.com phone 90603121|||||如果你真係想減肥不如你試吓我個方法啦, 唔洗做運動,唔洗捱餓就可以減到肥,仲可以健康咗! 我妹妹19歲唔算好肥但有Baby fat,一星期減咗7磅,背部薄咗,對腳都瘦咗。 而我只得110磅,唔夠一個月都瘦咗3磅,腰同大腿修咗1吋,最重要係個人精神咗! 如果有興趣可以上呢個網度睇吓,希望可以幫到你啦! http://www.keepfitnow.com/kyle 填份問卷就會有顧問跟進,免費架!|||||您信我用這方法可以幫助您解決身體問題, 碧咸球隊都是用它. 你係咪想型d, fit d又健康d? 我個女15歲,都是用這方法, 一個月減10磅, 三個月減20磅. 改善鼻敏感, 流鼻血, 靚咗, FIT咗, 讀書仲好咗, 仲拿第一添. 我做文職, 133磅, 160CM , 用咗簡單又健康既方法! 我用左4個月減左20磅, 改善頭痛,胃痛, 暈車浪,植物曲脹, 越來越fit! 但係面色仲好過以前!好健康! 網站可以增肥, 減肥, 改善身形改善身形, 健康, 體重控制, 細胞更新, 美容護膚, 送免費脂肪測試及健康分析一次 http://www.healthcometrue.com/life [[ 填完form會有營養顧問免費跟進^^ ]]|||||你是否決心最後一次減肥? 瘦唔一定係最靚 追求健康瘦 線條美先至最關鍵 一定要揀o岩自己ge方法去減肥 最緊要係健康&唔反彈 我試過用減肥藥但有副作用、試過運動減完之後一段時間反彈返 亦試過節食不可行....等等的方法 我本身唔肥 但原來瘦可以更瘦 靚可以更靚 我朋友介紹左一d低熱量 低卡路里 但高營養的食物之後 減左十幾磅 每邊大腿各減左4寸 條腰都減左3寸 原來我只係有點兒水腫而已 而家越來越靚 越來越fit 線條同輪廓出晒黎^^ 重點係兩年冇反彈~~~ 若你真的想減肥 可以去哩個網睇下 http://www.healthcometrue.com/pretty 若你想知自己屬於邊種肥 可以click 聯絡我們填返張form 有顧問約你做個免費健康分析 或者直接聯絡我 msn: peggytpw0908@hotmail.com Tel: 95533552 peggy/曾小姐 一定幫到你 !|||||早餐: 食冇糖豆漿開燕麥食好d, 唔夠就食多一個生果 午餐: 要食得夠飽 (多蔬菜, 適量的肉類及飯類) 晚餐: 也可以 配合日常要多飲開水, 因為水份都是身體需要的重要營養元素, 按你的體重, 你每天需要飲用3公升水o架... 祝你得到減肥效果啦! 如有需要, 可與我聯絡 msn: wellness.coach@hotmail.com http://www.healthcometrue.com/wellbeing|||||卡路里係 食物能量既1個單位! 每重1磅脂肪 等於 身體累積3500個卡路里! 肥 係因為飲食失衡!! 想改善身形就要改變飲食習慣! 我朋友介紹左個又健康又唔洗挨肚餓既減肥方法俾我! 佢本身好瘦.但係有肚腩同下身好肥, 不過呢排見佢個肚腩冇左,大脾都瘦埋, 最開心改善腸胃敏感同嚴重既便秘問題! 成個人既shape好令.自信心返哂黎! 我諗1定都可以幫到你姐! 追問之下佢介紹左個網站俾我, 都係減肥網站既顧問幫佢改善身形, 我用左1個月減左13磅,totally減左18磅啦! 同時仲令身體健康左,個人瘦左又令左! 我諗1定都可以幫到你姐! http://www.yourhealthyshape.com/betrue [填完form會有營養顧問免費跟進^^]|||||你是否真係要減肥吖! 我係用咗一啲又唔貴又唔辛苦嘅方法 我三個月已經減咗18磅 仲幫我改善埋長期便秘添 是真的 入去裏面揾佢哋幫你吖 http://www.yourhealthyshape.com/karen 或直接與我聯絡karenlaw@yourhealthyshape.com 或直接與我聯絡 電話 : 9105 5770 Karen 羅小姐
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()