close
標題:

點解我呀sir檢查會女仔校服,同埋佢睇我有冇著底裙,我係女仔,我好怕呀,我讀mcsss沙田區佢叫大頭林

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

點解我呀sir檢查會女仔校服,同埋佢睇我有冇著底裙,我係女仔,我好怕呀,我讀mcsss沙田區佢叫大頭林 有咩方法拒絕

最佳解答:

我懷疑你老作問題, 如果真係唔係老作, 我建議你報警投訴學校, 咁做一定幫到你同你o既同學。 記住, 有任何不公平或委屈的事, 都應該報警備案, 咁樣有起事上嚟先有保障。

其他解答:

你講既野冇可能囉= = 自己d校服儀容唔好先會比呀sir檢查嫁囉... 你咁講好似唱衰間學校咁= =我都讀咗呢間幾年啦wo.. 都冇聽過佢會親自檢查女學生有冇著底裙囉= = 一定會叫d miss檢查既囉= ="" 不過你咁驚比人檢查係咪你自己做得唔好炸!!仲要叫人幫你諗藉口~做好自己學生應該做果份先啦= = 你咁惡意中傷我地間學校都可以話係犯法嫁= =|||||發問者自選的回答通常好普通|||||你係咪誤會左呀, 你可唔可以講清楚佢點睇你有冇著底裙???
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()