標題:

我想問有咩方法可以令對腳瘦番??

發問:

我今年14歲,, 我發覺我對腳好似越尼越粗甘-,- 想問下有咩方法可以令對腳瘦番D尼? 我上半身唔肥咖,係對死人腳腳粗之嘛- - 腳粗著短褲/裙出街好核凸=.=.. 麻煩大家講下有咩方法可以令對腳變番 瘦D啦-.-""十萬個感激啊!!!!!!! 更新: 我剩係想知有冇人用過 咩方法尼到減對腳姐- -" 比甘多減肥網我- -.. 上網隨時都搵到啦~_~" 更新 2: 我平時成日食麵-.- 仲有e幾個禮拜係屋企冇返學~ 成日訓教再+坐係度上網- -.. 乜坐係度同埋訓教都會令到下半身肥咖咩?? 更新 3: 得1-2個人有自己既意見-.- 其他果d個個都差唔多一樣甘制=.="""""

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我的建議: 1 .減肥餐單 : 早餐,我建議食香蕉同飲無糖豆漿 Tips: 如果你早上去緩步跑的話,半小時前吃這種早餐,更有效, 而且香蕉較飽肚,可以令你捱到lunch 其他早餐建議: 1. 烚蛋salad夾全麥包 一杯牛奶 2. 1個apple 益力多 午餐應該多吃肉 / 飯 不是說不吃菜 但大量菜要晚餐吃 午餐建議: 1. 蒸魚 一碟菜(灼) 一碗飯 2. 菜(你中2) 炒牛肉 一碗飯 3. 吞拿魚三文治 湯一碗e.g.雜菜湯 一條香蕉 晚餐應以菜為主,吸收纖維 飯前半小時可吃一個生果 減肥生果(晚飯前):蘋果、橙、西柚、奇異果 2. 運動: 首先每星期3-4次緩步跑 維持30分鐘以上為佳 跑完要按摩和拉筋10分鐘 緩步跑減肥黃金時段:早上/黃昏 游泳: 一星期游2-3次 游泳減肥黃金時段:早上/黃昏 Sit up 每天做20下 3. 貢獻一個瘦身運動(不帶氧) [伸展運動好有用!] ---- 收肚腩 + 大腿 +小腿 平躺於地面,雙腳伸直,雙手伸直平放於身體兩側。吸氣,將兩腿慢慢提升至四十五度角才呼氣, 保持動作5秒,再慢慢放下雙腳,做十五次,可收緊腹部,大腿及小腿。 同樣動作用單腳做,都得! 4. 睇減肥書 你話想主要減腳 我建議你做多d伸展運動, 詳情,可參考減肥書! 聽人講過減肥營養代餐,好似ok今 唔清楚,你可以再問問人 但系我絕對唔讚成上減肥網 搵什麼顧問 世界上邊有今大隻「夾那」隨街跳 = = 我覺得keep住做運動,配合飲食,就可keep住fit 希望你能成功減肥!! 注:以上全屬本人個人知識加意見 請勿抄襲… 多謝合作! My msn: cooby88@hotmail.com

其他解答:

好既keep fit方法,方便又健康! 適合任何年齡的人士,絕對是信心之選. 碧咸球隊都是用康寶萊 我個女13歲, 都是用這方法, 一個月減10磅, 三個月減20磅. 改善從小到大流鼻血鼻敏感, , 暗瘡少咗, FIT咗, 讀書仲好咗, 仲拿第一添. 我做文職, 133磅, 160CM用咗簡單經濟既方法!, 我 4個月減左20磅, 改善頭痛,胃痛, 暈車浪,植物曲脹, 越來越fit!面色仲好過以前! 每天喝飲一隻營養蛋白素做營養早餐 一杯營養代餐相當於33種蔬菜, 6種水果, 內含200多種養養素, 100%天然草本素食者亦食用, 蛋白素相等於 5 錢燕窩、2 份蔬菜、1 份水果、1 塊牛扒同半杯鮮奶! 成日失眠,睡眠不足或,強化心臟及血管健康 1998年度諾貝爾醫學得主LOUIS IGNARRO 博土與 “ HERBALIFE “ 康寶萊共同研發NITEWORKS夜寧新營養飲品 是最先進科技而且是革命性的營養品保健飲品, 助您強化心臟及血管健康, 提升睡眠質素, 調節生理機能, 提升青春活力, 從而減輕患上心臟及血管栓塞的機會, 促進身體健康, , [[營養系列 ]] 女士之選營養補充品、當歸片、濃縮蘆薈汁、深海魚油 、露思抗氧化精華、Liftoff?能量飲品、甲殼纖維素、天然瓜拉拿片 、即溶草本飲品、佳能蛋白質粉等等 http://www.healthcometrue.com/life [[ 填完form會有營養顧問免費跟進^^ ]] 送免費脂肪測試及健康分析一次 我一定可以幫到你姐!TEL: 93227176 阿May|||||我上半身唔算好肥,但下半身同肚腩超超超肥, 太矮了,好似隻河馬咁,摟來摟去,整日比人笑, 自從認識咗位營養顧問,了解過我嘅健康情況後,就話幫我減,咩試下囉! 用佢D健康產品, 嘩! 真係好到不得了,原來真係冇副作用,又唔屙又唔嘔, (以前食個D有這個反應),我都開始瘦緊,四個月減咗20磅 (因我做飯店收銀員,坐多過行,又有落場時間,戒唔到口,間唔中有食零食, 都減到20磅, 當中有14磅係脂肪呢架,全身修咗22.75吋) 仲幫我改善埋長期便秘添 唔信! 你都嚟試下啦!!!!!!! 我減到, 你都一樣減到 入去裏面揾佢哋幫你吖 http://www.yourhealthyshape.com/karen http://www.my3q.com/home2/239/d672950/26069.phtml 或直接與我聯絡karenlaw@yourhealthyshape.com 或直接與我聯絡 電話 : 9105 5770 Karen 羅小姐|||||如果你認真想減肥,你一定要先了解減肥基本概念先。 正確減肥的概念 1. 減肥以健康為前提 減肥不光只是為了想擁有美麗、窈窕的身材,最重要的是為了身體的健康!不要以為只要能瘦下來就好,BODY提醒妳,千萬不要使用不正確的減肥方式而傷害了自己身體的健康! 2. 瞭解肥胖的原因 造成自己身材肥胖的原因是什麼?一定要先找出自己發胖的原因來,減肥起來才能有事半功倍的成效。透過專業的醫師或人士的協助,能幫助妳更瞭解自己的身體。 3. 避免過度激烈的減肥手段 馬上不吃不喝或是猛做運動等,想要藉由一次超激烈的減肥手段讓自己快速的瘦下來,結果身材不一定能瘦,身體卻先受不了啦!這樣子是不行的喔!想要讓自己瘦得健康且瘦得美麗,實在急不得,放緩腳步一步一腳印慢慢來才OK。 4. 每日熱量不低於1000大卡 即使是在減肥,每日熱量的攝取也不要低於1000大卡喔!1000大卡是每人每日最低的熱量攝取底限,不要以為為了減肥就可以不吃不喝,熱量攝取不足,很容易就為害到自身的健康,結果得不償失! 5. 避免暴飲暴食 三餐定時定量是減肥很重要的觀念之一。定時定量的飲食可以避免因為少吃一餐,而造成下一餐飲食過量或暴飲暴食的情形發生。無限量吃到飽的餐廳是身材的剋星,一定要小心,學習自我克制,不要落入了美食的陷阱! 6. 將減肥養成生活習慣 很多人在減肥成功之後,很容易又碰到複胖的情況,這是因為美人們沒有將減肥融入生活之中,所以一旦完成了減肥的使命,放鬆了心情之後,身材便又無情的發胖。學習幫減肥當作是一種生活的習慣,窈窕身材才能一直長相伴。 記住!藥物只是輔助品 7. 正確的飲食觀念 低卡、低GI是現在最流行也是最重要的飲食觀念。如何選擇熱量少且GI值低的食物,就要靠美人們自己多多從雜誌、書籍或電視媒體裏補充這方面的相關常識囉!挑對了食物,身體的負擔自然就能減少! 8. 適當的運動習慣 少吃之外,多做運動也是減肥的不二法門,美人們要加油喔!培養每週至少3天的運動習慣,每次運動至少持續30分鐘,身材曲線自然能變得緊實窈窕。千萬不可以忽略運動的重要性喔! 9. 決心與毅力 說到底,減肥最最重要的是自己的決心與毅力,光說不練或是半途而廢都是很多人減肥失敗的主要原因。所以,想要減肥,先狠狠的下定決心吧!下定了減肥的決心之後,堅決的毅力也不能少喔! 減肥需要從日常的飲食習慣改變做起, 非常簡易,只要控制卡路里的吸收同時又均衡營養,這就是最好的減肥方式。 想擁有美麗、窈窕的身材不是一天半月就可以達到,減肥成功最重要是自己的決心與毅力,光說不做或是半途而廢都是很多人減肥失敗的主要原因。 用一個健康營養方法 ,提供均衡營養去減肥,click入去了解 http://www.justeasyhealth.com/tshealth|||||你係咪認真想減肥架, 我由十幾歲就開始肥,我之前試過做運動減肥同用減肥膏都唔得,試過每餐食少d吸收唔到足夠營養搞到身體差左容易病,但後來我朋友介紹我用營養代餐減肥 ,頭一個月帮我減左8磅,而家減左15磅,全身修左16吋,坐圍減左3吋,每邊大比各減3吋, 以前我睇唔到自己條腰係邊,但宜家我條腰減左2吋啦, 減到之於身體健康左,仲好神奇咁幚我改善左皮膚問題 ,以前我既臉部皮膚經常出暗瘡同出油,但是我用左產品之後就冇左呢d問題. 一d都唔辛苦仲好簡單只要控制卡路里吸收同透過細胞更新計劃 ,如果你想減完之後唔肥返就去呢個網址睇下啦. http://www.yourhealthyshape.com/angie 希望我的分享可以幚到你啦|||||我同你個case好似差唔多~ 我都係only粗腳 但你本身係咪好中意食零食..面包....or碳水化合物?! or你坐得多?! 因為食呢d食物會令脂肪積聚下身 ------------- 你好呀!!!我本身其實唔肥架…..我之前跑步,跳舞玩yoga架… 但因為d男仔事話我腳粗..加上a-level時一日坐14小時… 訓8小時…..所以攪到下身有少少肥…但上身都仲係瘦既…. 之後搵方法減…….最後減左4磅脂肪….我本身其實已幾乎過輕~ 但都仲減到~ 我顧問減左三十幾磅…再幫佢妹妹減六十幾磅…. 好犀利呀!!!!!!!! 其實肥胖已唔再係靚唔靚既問題~而係關乎健康…… 如果你真係想搵經濟,健康既減肥方法 可以上呢個網度睇下,知多d健康資訊,一定可以幫到你架 http://www.yourhealthyshape.com/fanny 填份問卷就會有顧問跟進,令你有最好既效果~ msn: tiny_fanny@live.hk 95784395 Fanny余小姐 ------------ 身体磨砂膏會加速肌膚的新陳代謝,使皮膚柔軟潤滑,而纖柔霜提煉自生果及植物的多種酸性物質,有助改善肌膚的質感及色澤並乳化皮下脂肪,經過70日后,証實橙皮紋會變淡,肌膚的彈性也相應提昇,吋數會修細!又有30日滿意保証 可以msn我問返
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()