標題:

日版wii價錢,配備,網上download game問題.....

發問:

我朋友會送wii比我做生日禮物,問我要啲咩....咩版,咩配備.....但我對wii唔太清楚;早幾個月有個朋友回香港時買左,改埋機,仲買左好多老番玩.....我身在美國,我惗住要日版,想改埋機,{好似話改左機就咩game都玩度}我上網見話日版無wiisport要另外買,咁幾錢呀??仲有我想買埋wiifit又幾錢呢??同埋想問wiifit係咪即係跳舞毯呀??如果唔係咁跳舞毯又幾錢呀??仲有想問在網上有免費game... 顯示更多 我朋友會送wii比我做生日禮物,問我要啲咩....咩版,咩配備.....但我對wii唔太清楚;早幾個月有個朋友回香港時買左,改埋機,仲買左好多老番玩.....我身在美國,我惗住要日版,想改埋機,{好似話改左機就咩game都玩度}我上網見話日版無wiisport要另外買,咁幾錢呀??仲有我想買埋wiifit又幾錢呢??同埋想問wiifit係咪即係跳舞毯呀??如果唔係咁跳舞毯又幾錢呀??仲有想問在網上有免費game download嗎??改左機都可以downlond來玩嗎??因為我見網上有人話佢放隻game入去,部機問佢update??就死左機,再玩唔度了,部機變左廢物!!所以我想知道清楚係點,有無用家可以比啲意見我呀??Thanks.....正常要啲咩配備呀??有無玩家有好玩嘅game介紹呀??仲有邊度有免費game download呀?? 十分感謝........

最佳解答:

好亂bo朋友.. 1.係改左機就日美板都玩到 2.wiisport有日板的,正板$3xx 3.wiifit而家$700左右,唔係跳舞毯黎係一塊balance borad,比人用黎建身 塊balance borad仲有其他game對應... 4.跳舞毯平至$50貴至$200,建議買跳舞毯買d好既,我個張跳個陣會郁黎郁去-.- 5.有,好多論壇都有 6.就係改左機先可以玩download game 7.你驚變磚既,日機玩日板,美機玩美板就一定ok 8.配備既話就買多set wiimote,鐘意既玩就買下槍,車太呀咁 9.wii sport必買 如果你多人玩既就party game mario party 8,賤兔1,2 一個人玩比較多既 super mario galaxy,bio 4 當然仲要睇你鐘意玩邊類遊戲

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()