標題:

台灣--5月頭去預package幾$到?(2人行)

發問:

我未試過去台灣..5月套票預幾$到,洗費又預幾多好呢? Q1:同男朋友仔一齊去既,有冇D近市區又靚+企理既酒店? Q2:年青人中意買野,又有咩地方可以買野? Q3:溫泉推介下? Q4:夜市有咩睇? Q5:行程點PLAN? Q6:仲有咩注意? THX U~

最佳解答:

我自己四月尾都會同男友一齊到台北五日四夜~~ 已編好行程,希望幫到你啦~唔知你幾點機~當你中午到啦 Q1. 新驛旅店 http://www.gocityinn.com/ 我自己就訂左呢間。係近期新hit~~房係細啲,不過新淨同近台北火車站。上網訂房平日只需NTD1560,好早啲訂~因為好快FULL。 Q2. 西門町像香港的銅鑼灣。師大夜市因為近大學,不少年輕人必去的夜市。近師大夜市有地方叫”五分甫”專賣平衫,衣品。台北車站有條東區地下商店街。捷運忠孝復興站的微風廣場。捷運市政府站的三越、101高樓、華納威秀影城,誠品(旗艦店。仲有京華城等。 Q3. 溫泉最方便是捷運新北投站。視乎你想在溫泉旅館住。還是在那裏浸完溫泉便走呢??我便在那裡訂了一間比較平的溫泉旅館”泉都”佢很近捷運 網上訂會平很多。我訂呢中價房只是NTD$2160一晚(約HK$540).....不過冇大眾池。在自己房浸(因為唔慣^_^)如果你想平,又有大眾池可選”南島花月”不過由捷運行15分鐘http://hallyard.emmm.tw/?ptype=dis不過佢大眾池不可著泳衣及要分男女。當然房也可自己房浸。如果想有大眾池同可著泳衣要貴很多的北投春天。要HK$1200一晚。或荷豐館平少少,要HK$950一晚。http://cdhuang.network.com.tw/room.asp網上訂會平很多。我訂呢中價房只是NTD$2160一晚(約HK$540).....不過冇大眾池。在自己房浸(因為唔慣^_^)如果你想平,又有大眾池可選”南島花月”不過由捷運行15分鐘http://hallyard.emmm.tw/?ptype=dis不過佢大眾池不可著泳衣及要分男女。當然房也可自己房浸。如果想有大眾池同可著泳衣要貴很多的北投春天。要HK$1200一晚。或荷豐館平少少,要HK$950一晚。 Q4. 捷運到線劍潭站下車到士林,那裡是台北最大的。電台站的師大夜市年輕人必去的夜市。松山站到饒河夜市最多野食。 Q5. 我唔知你多少日,因為我去五日,早機晚返。 DAY 1台北機場-->到泉都溫泉旅館CHECK IN-->北投温泉博物館及北投文物館-->搭捷運到淡水老街 -->到達淡水老街 (下午茶)-->沿淡水河邊一直行到漁人碼頭 -->途經紅毛城及多個小食擋-->淡水老街...河濱公園...漁人碼頭...情人橋-->到達漁人碼頭看日落-->搭公車紅26回淡水捷運站-->搭捷運到線劍潭站下車-->到士林夜市 (晚餐)-->回到旅店 DAY 2早餐時間-->泉都溫泉旅館旅店check out-->-->到新驛酒店CHECK IN--->書局街、相機街、音響街-->-->行東區地下商店街,微風廣場、-->搭捷運到市政府站-->三越、101高樓、華納威秀影城,誠品(旗艦店)-->搭捷運到台電大樓站-->師大夜市-->回到旅店 DAY 3早餐時間-->搭捷運到動物園站-->木柵動物園(門票NTD60)-->搭指南6路-->深坑老街(豆腐街) 午膳-->搭棕15到貓空(山上)泡茶-->貓空纜車回捷運動物園站搭捷運到六張犁站-->下車往喬治商職方向直走約10分鐘-->臨江街夜市-->回到旅店 DAY 4早餐時間-->北迴幹線--->自強號9:00 一班(票價為80元 車程約40分鐘) 台北火車站到瑞芳-->轉乘往公車到金瓜石-->黃金博物院-->轉乘往公車到九份-->九份午膳-->搭基隆客運到基隆夜市-->基隆夜市(晚餐)-->基隆火車站到松山站到饒河夜市-->回到旅店 DAY 5早餐時間-->西門町-->紅樓劇場、家樂褔、菓風~~買手信時間.......... 不知你幾點機~ 不過要早三小時到~~因為成日塞車架~ Q5. 我本身諗住買package,但睇過咁多大大少少既旅社,發現價錢差好遠~ 由HK$2000-4000不等......到最後我自己訂機票同酒店就平好多~ 我坐國泰早機去晚機返 HK$990 泉都酒店$520一晚 新驛酒店$380 一晚.......我兩個人去五日都係$2300(已計保障,及機場稅) 如果自己訂就平啲,不過怕麻便找旅行社。不過不要貪平去啲細旅行社。你可到"YAHOO知識庫"找那些少公司的評語。大部份也不太好。不要咁快落訂,機票可即時CONFIRM。酒店也可要求他們打電話CONFIRM。要講明訂唔到要現金退訂。你到旅行社前要可多些"YAHOO知識庫"留言。那裡有很多被騙的例子參考。祝你好運~~ 2008-04-02 22:12:56 補充: 今日係PRICELINE見到~ 之前見到$1020 已經好想訂... 而家只需要$990 大家快D訂啦~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

中 景奌: 阿里山、東埔溫泉、杉林溪、溪頭、集集小火車站、水里蛇窯、水里車程、日月潭、 九族文化村、魚池親手窯、牛耳石雕公園、廣興紙廠、埔里酒廠、中台禪寺、正德大金佛、 地理中心碑,泰雅渡假村、神仙島、蕙蓀林場、鯉魚潭、霧社紀念碑、奧萬大、盧山溫泉、 碧湖觀景台、清境農場、青青草原、小瑞士花園、合歡山、武嶺、梨山、武陵農場、 太魯閣、天祥、九曲洞、燕子口、長春祠、花蓮、如果有要排行程本人Ok
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()