標題:

我有無機會ue合格,拿E,好擔心!!

發問:

我預測自己UE應該是U E E F E, 有無機會合格,拿E 我昨日listening已經香了,很多空白,好怕UE肥!!

最佳解答:

好難講, 睇係你U, F既卷係唔係差得好嚴重, 同埋睇下其餘卷係咪E頭. 曾經有人, Section E既卷E, 其他卷F都有E. 如果你怕既話, 你可以考番TOFEL/IELTS, 但係現時只有城大及浸大接受TOFEL/IELTS成績用來取代UE唔合格既成績. 如果你IELTS考到6, 浸大當你UE E, 7就當你D. 城大亦當IELTS 6分相等UE合格. 而家與其擔心落去, 倒不如收拾心情比心機考好其他科仲好. 如果因為呢科影響其他科成績就唔好啦!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我同你ge情清況太相似la... 我LIS 都羅硬U ga la... 我都想緊報下 IETES OR TOFEL 補番數添! 不過講真我都覺得機會渺茫! 我個fd 上年就 FFFEE overall 就E到 所以我地ORAL加油啦!|||||俾心機衝埋佢啦~~ 唔好擔心!!add oil!!|||||很難講, 都有幾會, 看下一區區而且. 之前我在個朋友 F F E F E最後都 E.
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()