標題:

想問到內地讀書好d,定係台灣好d

發問:

想問到內地讀書好d,定係台灣好d 邊個易考d?

最佳解答:

台灣好D!!雖然內地讀書易考d....因為佢地比錢做假文件(證書)內地讀書,,,,只要有錢就得架啦!!!我覺得完全冇實力囉!!!台灣好D!!!人地D普通話都正d啦!!不過,內地都有出名的大學...清華囉~ 我堂哥系內地讀書....佢D英文好唔掂....我諗係=香港既小學程度咋!!!(大學) 但內地Dmaths好鬼叻..... 總言之...我中意台灣多D.... 決定權系你隻手度!! 命運系由自己控制架~

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

就我個人而言 我會支持台灣(因為我是台灣人^^") 呵呵~ 以環境而言...台灣交通較方便 且台灣現在的大學生滿街都是 要考上並不難(不是花錢買的喔/這台灣不流行) 況且還能學到稍標準的普通話~ 不用一直聽捲舌的北京腔..也較好溝通 你再自已斟酌一下吧
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()