標題:

看高清電視畫面很差!

發問:

我解碼器用8仔838,住葵涌荔景,大厦已安裝了天線連接訊號,但畫面不是"起格","疾",便是"定格",比起平時之前看普通台差萬倍, 問賣解碼器店員便說是發射訊號問題,不關解碼器事, 有時唯有氣得關掉電視不看,究竟有沒有人和我一樣?還是發生了什麼問題? 謝謝各位!!

最佳解答:

早前六月我屯門區可能仍未完善好訊號,所以用olevia機頂盒睇高清台都會好跳格及停下行下,試過tune吾到但過幾個鐘又tune番到。到了7月已經完全正常番晒。所以你可以搵個朋友佢果區已經正常收到高清台來試清楚部機啦。

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我家住葵涌區都買部高清機頂盒牌係 "清華" 初時都會有你所講既情況尤其是前幾星期落雨既時候, 不過呢排又無呢類事再發生我相信都係因為發射訊號問題, 始終呢樣嘢未係全面都普及
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()