標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想學琴,想搵天水圍,元朗或鴨利洲

發問:

我未學過琴,想搵天水圍,元朗或鴨利洲 我今年23歲想學琴,由細到大都想學,但又唔知搵邊到學好, 希望有埋學琴仲送埋練琴,因我家沒有琴, 希望大家學琴既朋友們可以幫我比d意見嗎? 我想知埋學琴課程價錢同學幾多分鐘?

最佳解答:

若你要學琴送練琴,通常只有琴行會做到, 通常琴行都會以送免費練琴(10小時或首一個月)作招徠。 私人教的,家裏的鋼琴要來教學生,不可能給學生免費練琴, 學生大多是自己有琴或到琴行租琴室練習(每月$2XX元有10小時), 私人的優點是學費較便宜(當然會有老師學費較貴)及時間較彈性(適合在職人仕) 其實初學,大多數都是到琴行學,你亦可以在超市廣告板或拍賣場找老師 元朗區琴行或社區中心初級學費,每月4堂,每堂30分鐘,$300起 天水圍區琴行或社區中心初級學費,每月4堂,每堂30分鐘,$320起 私人初級學費,每月4堂,每堂30分鐘,$2xx起 若你有其他學鋼琴上的疑問,歡迎你聯絡我

其他解答:

你好...而家琴行學琴價錢係初級180蚊以上一小時....... 如果老師既質高既..再貴d都有可能 我係鋼琴老師黎既....住天水圍 你可以上黎我屋企~加我msn再同你傾啦~ pianopianopiano@hotmail.com|||||我住元朗,可以介紹你~~ benleepf@hotmail.com
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()