close
標題:

我去日本的...跟團的...佢係有1日自由活動...有咩地方好去...????

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想問大家1D問題....希望大家可以答到我...thz~1)佢係有一日自由活動的.....本行程表就推薦我地係去六本木既....我想問如果我係去六本木的話....有d咩地方係一定要去呢...?2)六本木行唔行到一日既時間.....如果行唔到....有咩地方可以推銷呢....?3)因為佢哥日係唔包Lunch&Dinner的.......咁有d咩係一定要吃.....可5可以講解下....??4)本人就非常酷愛布甸狗的......我想問係日本邊到會有得買....??請詳細講解...........希望大家可以help到我.........1000000000個thz~~ 顯示更多 我想問大家1D問題....希望大家可以答到我...thz~ 1)佢係有一日自由活動的.....本行程表就推薦我地係去六本木既....我想問如果我係去六本木的話....有d咩地方係一定要去呢...? 2)六本木行唔行到一日既時間.....如果行唔到....有咩地方可以推銷呢....? 3)因為佢哥日係唔包Lunch&Dinner的.......咁有d咩係一定要吃..... 可5可以講解下....?? 4)本人就非常酷愛布甸狗的......我想問係日本邊到會有得買....?? 請詳細講解........... 希望大家可以help到我.........1000000000個thz~~

最佳解答:

1) 六本木是新進的旅遊景點,以前是酒巴、夜生活為主的地區,經政府大力整頓,變成以藝術區。單是六本木已經有4個美術館。 六本木主要分為2部分 第一是六本木Hills,mori tower (森大樓)那邊。1) 繞著 mori tower 散步,可以見到9件放在路邊的藝術品,全部都是國際知名的設計師的作品,其中以 mori tower 前的蜘蛛最為出名 (designer : Louise Bourgeois)。2) mori tower 52/F 的 tokyo city view,360度鳥瞰東京景色,夜景尤佳。與 tokyo city view 相連的 mori museum都不錯 第二是 2007年開幕的六本木 MidTown那邊,裏面有2個 museum : 21_21 design sight 和 suntory museum。 Midtown 的對面馬路就是 國立新美術館 六本木的店,幾乎全部都是外國牌子,但賣的生活百貨千奇百怪,多數都是有名的 (例如那個女孩型的開瓶器),賣的是時尚品味那類奢侈品。基本上在日本買絕對會比香港貴,但香港又不似乎日本的集中,或者說香港根本沒有這種市場,我們頂多在雜誌上看到,但不會在香港見到實物。有興趣的話可以去看看,也不一定要買。 另外 mori tower&midtown & 各個 museum 都是知名的建築師設計。整個六本木給人的感覺很優悠,跟東京其他地方很不一樣,像是沒事幹的貴婦出門逛逛街。 通常香港人都是去一去 tokyo city view就走 2) 不知道你其他行程有沒有這些地方,亦視乎你的目的是什麼 shopping : 新宿,涉谷,原宿,池袋 買平野 : 上野 打機 : 池袋,秋葉原 觀光 : 淺草,東京鐵塔,川越 睇女仔 : 涉谷,原宿,秋葉原 遊樂場 : 後樂園,豐島園,讀賣樂園 等 ... 得閒去書局睇下旅遊指南,咁你會搵到你想去ge 地方 3) 單是日本料理已經有好多種... 你想食乜? 壽司? 拉麵? 日本料理自助餐? 最重要是你去哪裏... - 你可以打開本旅遊指南就有介紹 - check here 壽司 : 涉谷 築地迴轉壽司本店 拉麵 : 上野/涉谷的 一蘭 自助餐 : 新宿 六歌仙 4) 布甸狗是sanrio 的,去 sanrio 的專賣店就有 你可以試試去原宿表參道的 kiddyland 找找 既然如此,不知道你有沒有興趣在 free-time 去 Sanrio Puroland (別名 : hello kitty land)?

其他解答:

我個人覺得, 六本木睇的都係藝術 / HIGH END野, 未必岩你 (行文用字我諗你年紀仲細) 不如你果日去台場玩JOYLPIS / 原宿行街買野, 我相信會適合你多D (當然要睇番你本身個行程會去邊)|||||1) 六本木係睇下d 建築物, 名店, 對我黎講就無咩好睇, 我上次去o左1個鐘頭就走o左, 同埋d 野/ 食店都係貴o既 2) 我本人就唔可以係六本木度玩一日, 去邊度就要睇下你個團的行程包邊d 地方, 唔包邊d 地方... 或者可以去完六本木去表參道行, 又係名店, 睇下人地d 商場同舖頭幾靚, 朗豪坊都係抄佢o架 (人地靚好多) 如果你鐘意shopping, 可以去新宿行百貨公司, 或者去原宿買潮物 3) 比我就會必食拉麵, 隨便一間都好好食, 行得少少累就會食迴轉壽司, 好好味, dinner 可以食shabu shabu, 夜d先食飯就可以食串燒 (不過食串燒要預o左上得好慢) 或者食居酒屋. 4) 我都係超鐘意布甸狗, 不過好可惜我去過咁多次都搵唔到, 就算日本的sanrio 都係同香港差唔多... 好間中好間中我會係百貨公司的玩具部度見到d 得意的布甸狗玩具, 有時又會係文具部會見到有好少量的文具同賀卡, 我見到都會買!!!
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()