close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

請問外國定係香港影,香港又邊間影婚紗相好呀?

發問:

小女子現正和男朋友計劃結婚,現有以下既問題,希望有經驗既好心人比個意見。1. 影結婚相係香港定外國好呢? 我地有諗過去台灣或日本影,有人話可以影相順便旅行, 但計落d機票、酒店錢又好似唔多抵 wow。2. 香港影既話又邊間好呢? budget不是問題。 我地想有沙灘或者海、有d草既園景之類,景靚就得。之前唔知睇左邊間既網頁 見到有d日本衫既相都幾美ga wow。我睇過以下幾間店崏網頁,不過就唔知點去選擇, 如果有其他好既介紹比我都得ga。 - mona lisa - 法國 - i do - 皇室 - 新天地 - 浪漫一生謝謝大家啊,祝大家都幸福呀。 顯示更多 小女子現正和男朋友計劃結婚,現有以下既問題,希望有經驗既好心人比個意見。 1. 影結婚相係香港定外國好呢? 我地有諗過去台灣或日本影,有人話可以影相順便旅行, 但計落d機票、酒店錢又好似唔多抵 wow。 2. 香港影既話又邊間好呢? budget不是問題。 我地想有沙灘或者海、有d草既園景之類,景靚就得。之前唔知睇左邊間既網頁 見到有d日本衫既相都幾美ga wow。我睇過以下幾間店崏網頁,不過就唔知點去選擇, 如果有其他好既介紹比我都得ga。 - mona lisa - 法國 - i do - 皇室 - 新天地 - 浪漫一生 謝謝大家啊,祝大家都幸福呀。

最佳解答:

恭喜你啦! 我係台灣同香港都影過。比d感想你啦! 如果你想影沙灘,海, 花花草草之類, 好多人都會話去台灣, 因為係佢地帶起呢個風格 (自然風), but每人喜好唔同。我會suggest你睇下香港同台灣d相, 然後決定係邊到影 香港相: 新婚生活易http://comtools.esdlife.com/wedding_gallery/index.php 台灣相: VeryWed非常婚禮http://verywed.com/evaluate 如果去台灣, 起碼三日二夜 (Best四日三夜, 冇咁趕). About 4 - 5千酒店 and 機票 第一日: 到台, 下午揀衫, (大約4-5 hours), 晚上自由行。 第二日: 影相 (全日) 第三日: 揀相 (如果係香港有office, 回港先揀), or自由行or返港。 婚紗店比較 (純粹個人and參考其他人意見) 台灣 (重點風格自然, 外景強, 造型多, package起價比香港貴, 但包多d嘢,可加錢指定攝影師) 1) 青樺: 大力推薦, 我係呢到影?! 老名店, 賣點係攝影技術。 所有人服務很好, 介紹你用童和 (but佢d期好滿), or 游sir 2) 蘇菲亞: 另一名店, 賣點係禮服靚, 推薦啊介 3) 凱瑟琳: 人氣上升, 非常自然and甜美。王經理or 帆哥 4) 瑪莎LiLi: 係台中, 風格獨特, 有好多唔同package揀, 幾經濟! 香港 (重點風格公式formal, 感覺較典雅, 水準一致, budget多幾千元做事後揀相時加相加大etc. 除非你會好狠心…) 1) 法國and蒙羅麗莎: 姊妹公司, 所以風格同佈景都較相似。法國走青春派多d. 蒙羅麗莎就大眾化。兩間都有packages會出海,去沙灘, 起價八千左右 2) 羅浮宮: style較雍容華麗, 古典宮庭 3) I DO: 朋友去過很滿意, 園景多 我做嘅research就係咁多, 其餘d公司我不太清楚, but你可以去上面個兩個website 參考. 重有要去婚紗展, 佢地會俾多d著數你,帶朋友or bf去, 可以一唱一和。 日本影相我就不太清楚喇…不過日本距離比較遠, 旅行錢又貴d, 好似冇咁化算, 如果你鐘意和服, 可以問下其他公司有冇啦! 希望幫到你啦! 有問題再問我。Good Luck!! ^_^

其他解答:

我一直都鍾意台灣婚相style, 台灣d景都好大路, 有鹽田、湖景、草地、花田、沙灘同堡壘, 香港果d 就standard d 囉..... 佢地既質素真係一流,攝影技術好,化妝好,價錢公道,比香港好多公司既質素好好多!去台灣影又可以去埋玩, 都不錯~ 影之前最好自己搵定資料, 如點影, 想影咩景?要set咩頭等等… 若果可以最好print定出黎俾佢地睇. 你可以上ESD, 好多sample, 仲可以揀婚紗公司來慢慢睇 睇下你鍾意 d公司佢地質素好唔好啊? 價錢及相既質素又如何呢?package包咩?指定邊位攝影師呀?是否include酒店? 我係masalili影完, 影得好滿意! 我好多同事朋友睇完都話d相好型, 好靚. 因為包住宿都好convenient 景點又靚...... 可以入去睇下http://www.masalili.com.tw 最近佢有5個全新渡假婚紗之旅行程, 幾靚... like 彩縭花房、舞霏湖... 影婚妙相都係留個美好回憶, 多d少d 其實都唔係好重要, 最重要係你鍾唔鍾意佢地d style同埋自己影得開心, 比錢比得開心. 祝新婚愉快!|||||我之前經過朋友介紹在屯門有位朋友影相發燒友,以前在大陸投資婚紗攝影,但現在多數接拍廣告相,(利潤高的)間中得閑先接婚紗相,任你自己取景,价錢平得唔講,質素拍得住大公司,所以要預先訂約,可以要求睇相先,再決定,如有興趣打佢電話:24526066 michael 聯絡希望可以邦到你.
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()