close
標題:

有關香港某d地方既歌..

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我地最近要整一個關於香港今昔既專題,我想問下有無d歌關於香港既一d地方既歌. 例如:喜帖街 如果有既話5該比我, 越多越好.. THX..!!

最佳解答:

蔣志光 + 羅大估 - 皇后大道東 Twins - 下一站.....天后 林苑 - 重慶森林 (指重慶大廈) KellyJackie - 他帶我去迪士尼 羅文 - 獅子山下 洪卓立 - 彌敦道 側田 - 中環 莫文蔚 - 旺角公主 許冠傑 - 尖沙咀 Susie 李克勤 - 天水.圍城 陳奕迅 - 當柴灣愛上荃灣 兼秋生 - 尖沙咀 Tommy 容祖兒 - 3:08PM 銅鑼灣(Interlude) Shine - 去吧 ! 旺角 李克勤 - 公主太子 (歌詞有好多地鐵站名, 歌名極可能指 太子 站) 李克勤 - 大會堂演奏廳 李克勤 - 九龍皇后 MP4 - 九龍皇帝 達明一派 - 情流夜中環 葉振棠 - 浴血太平山 黃貫中 - 太平山上 謝安琪 - 我愛茶餐廳 ( 茶餐廳都幾香港特色o架!) 孫耀威 - 四季酒店 周華健 - 大嶼山之戀 阿牛 - Hello! Hong Kong Kowloon Hong Kong (算唔算?~XD) 技窮啦~~~!!!

其他解答:
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()