close
標題:

韓國自由行,有關搭飛機,住酒店問題

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我四月尾要去韓國自由行,因為第一次出國,對出入境搭飛機,住酒店D野都唔係好明1.如果我自由行個PACKAGE已經連稅,係咪係機場就完全不用付額外既任何費用?如果我韓國返黎行李超重要罰款,係咪要即時付WON給韓國機場?2.隋身行李可不可以帶兩件?即是斜咩一個袋,另外手揪一個袋?會不會有SIZE限制?上機後係咪所有隋身行李都要放上上面行李架?3.如果我去到酒店未夠鐘CHECK IN,係咪可以先放低行李再去玩?如果CHECK IN時間是12點,是不是要12點要再回酒店CHECK... 顯示更多 我四月尾要去韓國自由行,因為第一次出國,對出入境搭飛機,住酒店D野都唔係好明 1.如果我自由行個PACKAGE已經連稅,係咪係機場就完全不用付額外既任何費用? 如果我韓國返黎行李超重要罰款,係咪要即時付WON給韓國機場? 2.隋身行李可不可以帶兩件?即是斜咩一個袋,另外手揪一個袋?會不會有SIZE限制?上機後係咪所有隋身行李都要放上上面行李架? 3.如果我去到酒店未夠鐘CHECK IN,係咪可以先放低行李再去玩?如果CHECK IN時間是12點,是不是要12點要再回酒店CHECK IN先? 4.係酒店房內係咪只要鎖好行李箱就OK?所有錢都要跟身不要放係酒店房或行李箱?會不會日頭出左去個人物品擺係房會很危險? 希望有人幫手解答,THANK A LOT!

最佳解答:

香港購買的自由行套票(機票加酒店),旅行社會代收稅項及燃油附加費的。因此你不需要再付其他費用,行李超重除外。如在韓國行李超重,可以用韓圜現金或信用卡付款的。Hand carry 行李只可帶一件,尺寸規定可考航空公司網頁,重量一般是 7 公斤。你的例子,很為難的,如果手挽行李已經是旅行袋,但那斜揹卻是隨身重要物件,那是可以的。不過我的做法是先把 2 個袋合併,上機後再拆開。行李可放在座位上方的行李架,也可放在椅下。可以。不過一般酒店的check in 時間是下午2 - 3 時。你可於當日完成所有活動後才回酒店的,先和職員說一聲就可以了。在房內物件怎樣放是個人喜好,不過貴重物件應放在夾萬內!

其他解答:
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()