close
標題:

青衣到青逸酒店交通??

發問:

我晚上11點才會到香港˙轉搭機場快線到青衣可能已經沒小巴可以搭了 如果從青衣搭計程車到青逸酒店多少錢呢?(四個人) 我查過有*****能搭乘.可以給我些資訊嗎?? 更新: 香港3天2夜自由行(晚去晚回)23:00到-20:00回.四個女生去 主要去血拼.景點只會去太平山.廟街而已 我們主要去尖沙嘴.旺角.上環.中環.金鍾.銅鑼灣 請幫我規劃行程.介紹些好吃的燒爉飯.茶餐廳 更新 2: 搭計程車放置行李需要另外計費? 請問四件行李多少錢?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

晚上11點才到香港,青衣的公共小巴88F已經停駛了。 你可以在青衣機場快線車站搭計程車到青逸酒店,車費約是$30,約10分鐘。 不過你還可以在機場巴士總站乘搭巴士A31,收費$17,約25分鐘。 到青衣長青村青桃樓,過對面馬路便是藍澄灣青逸酒店,步行5分鐘。 至於*****,是在上午服務,而到青衣城車費每位也要$10,可以參考酒店網頁。 http://www.ramblerhotels.com/oasis/chi/location.html

其他解答:

我地青逸酒店附近返工的. 故好清楚個頭. 你地到左步之後, 如4人搭機鐵出青衣站...一人 $60 計. 即 $240 啦, 再加 $50 (車費連4件行李) 由青衣機鐵站去酒店. 即共 $290. 咁你地由機場直接搭的士出去酒店. 都2係差唔多咋喎. 或許仲平少少 tim! 故直接搭的士 ba la. 仲方便........的士司機會有辦法幫你地放好 D 行李 ka la. 至於平時出入酒店, 可坐佢地 D 車去青衣站先 lor. 跟住坐地鐵出市區.....一般30-40分鐘咁上下啦. 尖沙咀就一定要行海港城啦. 平貴都齊晒. 又多野食! 另外, 其實東涌 (即機場側那個新市鎮) 有個商場叫 "東匯城" 的. 好多 outlets 係裡面 ka. Vienne Tam 都有..... 好多港人去行的. 你地睇下有冇時間 lor.
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()