標題:

急急急!!單雙眼問題(10分!!)

發問:

我個case係0甘既... 本身係內雙..但有時,一訓醒..就變單雙眼... 即一隻正常,一隻變左外雙.. 平時都唔多覺,但一掙大隻眼少少,就明顯見到對鴛鴦眼 而有時一訓醒又會變番正常(即點掙都唔會有外雙情況出現) 我試過貼雙眼皮膠紙,但仲怪,好似對眼腫左0甘... 我知係睡眠個度出問題..想問原因係咩..同點解決.. 而且..仲有冇其他解決辦法(除左手術同化妝之外..愈多愈好..) ps..有人同我講大個會連另外個隻外雙埋,唔駛擔心..我想問係唔係真同大約幾時會一齊變雙/正常番??

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

噤可能係因為你有眼腫問題, 所以由內雙變外雙 . . . (因為我自己都係). 有幾個方法你可以試下:- 1. 訓前2小時內盡量唔好飲水 2. 訓前或起身後用熱毛巾 / 熟雞蛋「傅』眼5分鐘, 可令眼腫消失 至於大個會唔會連另外嗰隻眼都變埋就真係唔知啦, 一人人啦, 不過就唔係一定架 . . . 如果你真係變返正常, 就係好好彩囉!!

其他解答:
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()