標題:

Tokyo Disneysea and Disneyland

發問:

聖誕會去日本, 請問Disneysea還是Disneyland好玩些? Disneysea內有那些遊戲好玩? 好像很多人都說sea不好玩(去了會後悔), 是嗎? 還有, land的game是否真的排隊排得很厲害?

最佳解答:

TokyoDisneyland 優點: 1.機動遊戲多而且好玩 2.產品多和靚,適合shopping 3.parade比較好看 缺點: 1.排隊等候機動遊戲時間長 2.與HK Disneyland好多games相同 TokyoDisneySea 優點: 1.人少,唔洗點排隊,fast pass都唔洗拎 2.周圍都有水,景色怡人,好適合拍照留念 3.晚上的水神與火神表演頗為精彩 4.如喜歡小魚仙,阿拉丁的朋友好適合去,因為有好多商品和專屬遊戲+景點 缺點: 1.較為靜態,機動遊戲無咁刺激 2.機動遊戲種類不夠Disneyland多 我兩個樂園都去過,認為各有各好,各有特色的。 去過Disney Sea唔覺得有後悔的感覺,Sea都有它特有的地方。

其他解答:

disneyland 我都去過, ok la, 我今次再去日本我就選擇了 disneysea, 因為只得東京有, 覺得幾特別, 或者咁講, 如果喜歡玩機動遊戲的, 我覺得選擇 disneyland 會好玩d, 但係喜歡行下唔係太激呢 ... 就選擇 disneysea 吧! 而且睇相都幾靚, 環境唔錯, 同埋我覺得新鮮感會重d|||||very good i think Disneysea is better!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()