標題:

狗狗可唔可以日日食蘋果嫁!!!!!!!!

發問:

我每日都比半個蘋果隻狗狗食禁樣得唔得嫁?????

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

以下有幾樣可以同唔可外 首先係可以(一)平果,香蕉,士多啤梨,雪梨,車厘子 唔可以有太多啦…(一)橙,西瓜,柚,提子等…所有太多水份既水果都唔可以會肚呵架!千其唔好比提子會死架…

其他解答:

我都係架, 我每朝早都比半個蘋果半個雪梨佢食, 好過比咁多小食, 佢咁就唔使食咁多防腐劑啦, 而且佢平時好少飲水, 比雪梨就可以當水飲, 我想佢可以好似人仔咁健康, 咪可以陪我耐 d 囉! 唔知點解佢日日都食唔厭嘅??
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()