標題:

<贈20點>急問.....求救....台灣4日3夜行程...

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我13/09會同男朋友去台灣但一d行程都未諗因為完全唔識..d地方又唔知邊到打邊到所以請求大家幫手諗一諗就快到...我都好驚....13/09大約會 10am上機 去玩4日3夜...住富濠但第4日16/09我男朋友想大約 4點上機離開TW唔想拎住d行李行街我都唔識 plan >... 顯示更多 我13/09會同男朋友去台灣 但一d行程都未諗 因為完全唔識..d地方又唔知邊到打邊到 所以請求大家幫手諗一諗 就快到...我都好驚.... 13/09大約會 10am上機 去玩4日3夜...住富濠 但第4日16/09我男朋友想大約 4點上機離開TW 唔想拎住d行李行街 我都唔識 plan > <""" 佢想... (a)行街睇野(最好行d有特色ge地方...hk沒有的) (b)食野(朋友話度小月好好味...一定要試...係真唔係???) (c)最緊要係"溫泉"(聽閒北投果邊ok....都係想要特別d....唔想好似o係一個浴缸到浸) (d)士林夜市係咪唔好去....聽人講士林夜市變左質...d野唔抵??? 我就想 (a)去睇摩天輪...coz好似好特別咁...但貴唔貴同會唔會好遠??? (b)買kevin老師同牛爾老師d產品 n "白蘭氏活顏馥莓飲"+"小臉塑成霜" (c)康是美是否好多平野買???? 唔該各位幫我plan下 就快到...我宜家都毫無頭緒 好驚今次去到要日日stay o係酒店到hea~ thx so much~!!!!!! 更新: 剛剛在BLOG到看到十分...九分都好靚 d鐵路軌好特別...好想去睇 唔知可以點安排呢???? 麻煩大家.....thx~!!!!

最佳解答:

您好!歡迎您來台灣旅遊!我建議行程如下: 第一天:機場=>酒店Check in=>中正紀念堂=>參觀總統府及台北賓館=>西門町 第二天:早上大約八、九點由台北出發=>金瓜石(景點包括金瓜石濂洞國小有一兩層樓高的溜滑梯、黃金瀑布、黃金博物館、勸濟堂、黃金神社等〉=>九份老街(名產小吃及老街巡禮、遠眺基隆山及海景)=>基隆夜市或美麗華=>返回酒店 第三天:酒店=>野柳=>金山=>淡水漁人碼頭=>士林夜市=>酒店 第四天:酒店=>台灣故事館=>101大樓及信義商圈(如果是搭晚上的班機還可以到桃園大溪老街及慈湖走走)=>機場 您可以參考我及香港朋友的Blog,希望對您的行程安排有些幫助,如還有其他問題也歡迎來信告知,謝謝!

其他解答:

行程你可以參考以上兩位的, 如你想買kevin老師同牛爾老師d產品, 要上payeasy的網上訂購, 然後去你揀選的便利店取貨付款, 你最好出發前的3-4天上網訂購, 因佢地要安排送貨到便利店, 貨到便利店後保存7天, 7天後未取貨會退回廠。 每間康是美的特價品都唔同, 如有時間可以去多幾間睇。 你可以去埋 [光南大批發], 嗰到有cd、文具、日用品,和護膚品賣, 價錢都好平。 2009-09-08 10:54:32 補充: 光南大批發門市地點: http://www.free-card.com.tw/Front/retail_sales/mark_add/mark_add.htm|||||您好:我是台灣的朋友.歡迎來到台灣.以下是我幫您安排的行程喔.您可以考慮看看喔.要是還有任何問題或是需要我幫忙的地方.歡迎再次來信喔.我會很樂意為您服務喔 第一天:飯店好後.可以到淡水老街.在到淡水的漁人碼頭.在到士林夜市吃晚餐.再到美麗華摩天輪.飯店休息 第二天:先到木栅動物園.再到菁桐車站.菁桐老街.再到平溪老街.平溪放天燈.再到十分車站.十分老街.十分瀑布(十分瀑布現在是封閉中.所以看不到大瀑布.但可以看到眼鏡洞瀑布.以及可以走走吊橋.以及看看十分風景區的美景.要是要看大瀑布的話.只能看到一小部分的大瀑布景色.不能看到全景.所以十份瀑布可去可不去喔). 再到饒河街夜市.再到台北101.再到信義區誠品.回飯店休息 第三天:可以到九份老街.再到黃金博物館.在到金瓜石看黃金瀑布.再去看十三層遺址.再到水湳洞看陰陽海.在到野柳風景區.在到基隆廟口.再到北投泡溫泉.回飯店休息 第四天:可以先到西門町逛逛.在到大溪慈湖..在到大溪花海農場.回機場 以上行程大部分都是不用門票喔 以上行程都是我常帶朋友去玩的地方.我朋友都說不錯.您可以考慮看看喔 以上的行程.我盡量以順路為主喔.這樣就不會繞一圈.在浪費時間了喔. 以上的景點有些是只要搭捷運就可以到了喔.有些就要搭乘公車或是火車才會到喔.不然就是要包車旅遊喔 以上安排的行程最好是早上8:30到9:00開始出發喔.這樣比較能通通玩到喔 以上行程要是時間還夠玩的話.景點還可以加喔 您也可以到我的部落格看看喔.裡面都是我帶客人出去玩的景點跟照片喔.您也可以參考看看喔 以上是我幫您安排的行程.希望能對您有用喔.要是還有任何問題或是需要我幫忙的地方.歡迎再次來信喔.希望能幫到您喔.我會很樂意為您服務喔.謝謝喔
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()