標題:

台灣自由行

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問我於台北車站想坐皇家客運去陽明山天籟溫泉會館,但係我2個人拖住ge都係大行李箱,會唔會上唔到車? 如果唔得ge....除了坐的士外,還有甚麼車可以坐去而又可以拖大行李箱? 因為我於機場落機第一晚就是去陽明山住宿了.有甚麼辦法? 陽明山天籟附近有冇便利店 or餐廳? 我是不是應該於台北車站買小許零食先去陽明山? 第2天我要由天籟離開返回台北,我可以坐甚麼車?天籟入面有車可以返回台北車站ma?

最佳解答:

˙台灣有很多地方可以去玩˙風景都不錯˙可以去拍照和散步.很多地方沿路有很多風景也很美..很多地方很適合散下心來˙想想任何事情˙平靜心情˙˙可以包車也比較方便˙˙ 我是台灣人...我在香港QOOZA的blog裡面有介紹台灣各地的風景介紹˙妳可以看看˙有台北各地的介紹˙..你可以參考看看..˙.我可以幫你規劃行程˙這樣就不會浪費時間. 相簿網址 : http://photo.qooza.hk/kumaboy 日誌網址 : http://blog.qooza.hk/kumaboy 裡面目前先介紹台北各地的旅遊景點˙陸續會介紹台灣各地的旅遊景點..有台灣旅遊問題˙可以跟我聯絡˙很高興幫助各位˙....我叫duncan...msn tokolo@hotmail.com

其他解答:

拖大行李去天籟係唔多好,架車係好高身既巴士,但你都係要將行李搬上車,超唔方便,我見過一個台灣女士有3箱行李,佢都係由地下搬上車,好辛苦,你真係考慮將行李留在台北既飯店,帶個旅行袋去陽明山會比較明智d. 如果你唔會再在台北留宿咁就一定要帶行李去搭巴士囉.....都冇法子. 的士.........好貴啊,我個人唔會考慮........留d錢玩下開心下好d. 陽明山天籟係自成一閣,沒有任何便利店,全天候留在天籟吧....... 如要零食,必是在台北買上車........ 天籟自己車係去金山,唔去台北.返台北都係坐番皇家客運(只有這車,沒有其他選擇).天籟係上山丘,巴士係特別上山丘停天籟門口;回程都係特別上山丘,又係天籟門口,所以你要企門口等有巴士就即問巴士司機是否去台北,係就可以上車. 天籟既lunch buffet好味,可以一試........ 2008-02-18 13:09:42 補充: 要注意皇家客運時間,一定要預早等候,否則要等一小時.....
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()