標題:

如果....香港回歸...英國.....你會否支持

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

如果....香港回歸...英國.....你會否支持 1.母語教學...搞死學生..英文唔得..其他各科都唔得 2.展翅計劃...整死好多青少年 3.工時過多....人工過低....但...樓價..物價...不斷加加加 4.副學士....讀左都沒用 5.自由行..祈福黨..騙錢黨..迷暈攻擊.....回歸中國之前都唔覺有

最佳解答:

我系大陸人一個, 無論香港人 台灣人點樣看待大陸人呢個群體,我都想講講我自己嘅心裡話... 我巴不得中國多D地方俾英國人,美國人,佔咗去. 中國人統治中國人真系悲哀,若果唔系咁您又點會喺度提問 系咪先? 但系呢D都不過系嘮騷話嚟嘅啫... 有冇可能做的到呢? 2008-04-20 14:45:45 補充: 我喺大陸生活,呢度嘅無奈仲多過香港地,冇辦法... 唯一嘅路就系靠自己,但我希望可以有得改善. 2008-04-20 14:49:27 補充: 97年7月1日 之後的香港人真系好慘... (雙重壓迫)

其他解答:

對某事物產生不滿, 出言表達不滿仍人之常情 ! 但請撫心自問 ? 閣下是否有付出什麼 ? 某美國總统的金句 : 您不要問國家為您做了什麼 ? 您為國家做了什麼 !! !! !!|||||不知幾希望陳太可以領導香港,因為佢親英嘛.97年時不知幾希望英國唔還香港主權俾大陸,估唔到香港真係衰到咁,最最最討厭D大陸女人來香港生仔,政府應該推翻幾年前個細路既居留權.放長雙眼睇下北京奧運點衰先.
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()