標題:

柔道黑帶問題(有打開柔道或其朋友有打優先)

發問:

我想問下:考完柔道黑帶,合格的話會頒發黑帶一條! 但我想知道如果我買多條黑帶, Q1 ) 邊度有得買黑帶? Q2 ) 係米普通黑帶就可以? 因為我知道黑帶級又分好多段,我怕佢黑帶又分好多…還是一條黑帶就okay ? 重點係我要針名係條帶度! 我怕黑帶又分好多條,甘我真係不得了… 拜托晒你地<3

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Q1:佐敦光榮行有賣,可以繡名. Q2:黑帶只分一種,由一段至五段,再上是紅白帶.是六至八段,九至十段全紅帶.

其他解答:

Q1.Use old T shirt is Ok Q2. 普通黑帶就可以
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()