標題:

東京五日自由行,搭ANA,住新宿

發問:

大家好!我 PLAN 好五月中或尾同個妹去東京五天自由行。但係,我哋都係第一次去咋!所以都唔知應該點 PLAN 好。麻煩各位"日本通"幫幫忙呀!以下O既地方係一定要去︰OUTLET築地,食壽司六本木,想睇夜景 (主要想影東京鐵塔。另外,請問六本木係咪有個美術館O架?我唔知叫咩名,但好想去睇下。)表參道上野原宿台場雷門寺其實,有時間都想去以下地方。但都未決定好!大江戶溫泉銀座... 顯示更多 大家好!我 PLAN 好五月中或尾同個妹去東京五天自由行。但係,我哋都係第一次去咋!所以都唔知應該點 PLAN 好。麻煩各位"日本通"幫幫忙呀! 以下O既地方係一定要去︰ OUTLET 築地,食壽司 六本木,想睇夜景 (主要想影東京鐵塔。另外,請問六本木係咪有個美術館O架?我唔知叫咩名,但好想去睇下。) 表參道 上野 原宿 台場 雷門寺 其實,有時間都想去以下地方。但都未決定好! 大江戶溫泉 銀座 (因為啲嘢好似話好貴,所以都應該唔會點喺度買嘢。仲諗緊去唔去好) 不過,我哋o既行程應該唔包括任何樂園。 因為我哋主要都係諗住睇下嘢,行下街,最主要梗係食啦! 可唔可以麻煩你哋提議下,有咩嘢係一定要食o架?不論係小食或正餐。我都好想知呀! 同埋有冇啲咩地方,係去到東京一定要去呢?因為我對嗰邊情況真係唔了解。 麻煩各位!

最佳解答:

編排行程時, 一定要對日本的地形有一點點認識 邊度近, 邊度遠, 對你安排很有幫助。 表參道 / 原宿 / 涉谷是一堆 上野 / 淺草雷門寺是一堆 六本木 / 東京鐵塔 是一堆 築地 / 銀座 / 台場又是一堆 (大江戶溫泉在台場範圍) OUTLET - 有無話邊個OUTLET特別想去? 若沒有所謂, 可去橫濱的BAYSIDE MARINA OUTLET, 順道作橫濱一日遊 你住邊呢? 當你住新宿計 去法請參考此通用行程表 http://www.ec2japan.com/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=1956 DAY 1 香港 -> 新宿 -> 六本木 (夜景) (通用行程表DAY3) 看夜景的大樓為 六本木新城森大廈內的TOKYO CITY VIEW觀景台 (入場費 1500 YEN), 美術館名為森之美術館 DAY 2 新宿 -> 築地 -> 銀座 -> 台場-> 大江戶溫泉物語 (行程表DAY 9) DAY 3 新宿 -> 橫濱 (OUTLET) (行程表DAY 6) OR 新宿 -> 箱根御殿場 (OUTLET) (行程表DAY 2) DAY 4 新宿 -> 原宿 -> 表參道-> 涉谷 (行程表DAY 7) DAY 5 新宿 -> 上野 -> 淺草 (雷門寺) -> 香港 (行程表 DAY 12) 至於必食食肆, 請參考此頁 http://www.ec2japan.com/phpBB2/viewtopic.php?f=33&t=21544 個人推介: 和幸 (炸豬扒) 山頭火 (拉麵) 讚歧烏冬 PEPPER LUNCH (鐵板牛) 六歌仙 (任食和牛) 便利店賣的飯團 (早餐佳品) 小田急百貨地下食品賣場的魚生便當 小小意見: 你第一次自由行去日本, 與其將時間放響搵必食 / 必買 / 必行的店舖身上, 不如自行發掘更佳。 其實日本食物大多質素平均, 不會令你失望 (唯一係貴, 你預午 / 晚餐$100一人), 行過見到就食, 唔駛一定迫自己食必食推介仲開心

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我諗住坐 ana 去!|||||想問你是坐凌晨機嗎?
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()