標題:

東京自由行??

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

本人會在1月9~1月13日去東京自由行想問, 東瀛遊5D4N 住VINTAGE SHINJUKU $4099 抵唔抵?? 有冇D,再平D,又可靠0既旅行社介紹呀?? 我想用一日時間去富士急,再用一日時間去迪士尼 想問富士急0米有D套票0既.係唔係香港都有得買ga??如果有0係邊道買呀??幾$左右呀? 買一日通行証,抵d,定包三個game抵d呀??咁通行証包唔包鬼屋ga?

最佳解答:

HIHI! 其實我覺得都ok! 因為始終你都要住4晚~ 新宿d酒店都唔平ga~不過預左好細... 所以我覺得ok ge! 錢係其次,最緊要旅行社果邊唔好玩野~順利一早confirm晒就最好!不過唔好忘記~你果個價錢應該未計機場雜稅...(約$550)... 另外其實你自由行最少都要買1-2本旅遊書做下功課~你一邊睇~就會知道點玩先最抵! 例如你話d入場券,在日本有d便利店有代售如:Family Mart 而且有時仲會有優惠! 仲有唔好忘記日本d鐵路好複雜~記得做定功課呀! 祝你玩得愉快LA!^^

其他解答:

我早你幾日去東京, 格過價之後揀左你講0既東瀛遊5D4N 住VINTAGE SHINJUKU $4099, 上星期去了報名, 另外仲揀左池袋Sunshine City做後備, 點知東瀛遊早兩日打來話酒店冇哂位, 要我地揀過第2間, 不過唔可以即時覆倒我地其他有冇位, 佢話需要3個工作天(即是星期六日唔計啦), 而機票就要出發前一星期先confirm倒, 唉, 所以我宜家都幾擔心, 如果其他酒店都冇位就慘喇! 所以在此奉勸你揀旅行社時除左考慮價錢之外仲要問清楚, 最好揀d可以即時或者盡快confirm倒酒店機位的, 咁就唔使噤驚。
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()