標題:

請問法國+瑞士+意大利15日自由行

發問:

三個女仔打算去法國+瑞士+意大利15日自由行~ 請問三個人book 旅舍or hotel 會唔會唔方便a? 同埋有冇d 平ge hostel介紹?? 請問香港->法國->瑞士->意大利->香港ok唔ok ?? 請問詳細行程路線應該大約係點a?? 如果巴黎來回會唔會好麻煩?? 因為係第一次去~~所以希望可以提供一個詳細的行程參考~~thx!!!!!

最佳解答:

我都試過三個人去歐洲,Book旅舍唔會唔方便的,你們可以book HOSTEL,或hotel,我兩者都試過,覺得Hotel舒服d,價錢合計也相若! 你可以在網上找hostel或酒店,有太多選擇了! 香港-法國-瑞士-意大利-香港,路線很順,Good! or vice verse also good! 如果你巴黎/香港來回的話就比較麻煩,因為你由意大利回巴黎好唔方便,坐夜火車都好耐才到,當然亦要視乎你在意大利哪個城市坐火車啦!除非加一程飛機! 你問詳細行程路線,我就不知道你想怎樣,但遊歐洲係以城市來計,你一定要先知道自己去哪個城市玩,然後才安排路線,例如意大利你會遊哪個城市呢?如果你會係意大利飛回香港,我估你必定要最後停在羅馬,然後飛回香港的,而路線剛好可以由瑞士-米蘭-威尼斯-佛羅倫斯-羅馬(for example only)咁順路玩落去!

其他解答:

你可以參考以下網址 www.ComingZOO.com www.PF23.com 我自己都去開, 希望可以幫到你~ ^T^

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()