標題:

沙田區中學

發問:

小五下成績 中 / B 英 / C 數 / B 常 / A 全級71 / 186 操行 B+ 小六上學期 中 / A- 英 / B 數 / A 常 / A- 全級38 / 185 操行 B+ 我家在黄大仙.....不過想嘗試下沙田區.老師話沙田校網會比較多學校選擇. 我可以入 Band 1 尾嗎 ? 我唔係好熟識沙田既學校. 校風要好.老師 nice.最好有跆拳道學 請問各位有冇其它好意見.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

You can choose 聖母無玷聖心書院 五旬節林漢光中學 宣道會鄭榮之中學 天主教郭得勝中學 保良局胡忠中學 You must not choose 蘇浙,培英,崇真,林裘謀,曾肇添,沙循 通常band2a學生都choose band1c學生 secondary school一定睇P.5的成績 曾肇添,沙循,蘇浙,培英,崇真,都係band1a-band1b,冇全級頭30都唔洗旨意interview 不過你入到的機會好微,因為你唔係住沙田

其他解答:

Band 1 尾 聖母無玷聖心書院 天主教郭得勝中學 五旬節林漢光中學 Band 1 尾-Band 2頭 香港九龍塘基督教中華宣道會鄭榮之中學 保良局胡忠中學 Band 2頭 基督書院 馬鞍山崇真中學 馬鞍山聖若瑟中學 香港中文大學校友會聯會陳震夏中學 http://applications.chsc.hk/ssp2014/ssp_sch_list.php?lang_id=2&chg_district_id=1&search_mode=&frmMode=pagebreak&district_id=13&page=1|||||你的成績跟我差不多,據老師跟我說:我能入 Band 1頭至Band 1 尾~但如果小六下學期你的成績跌左的話,可能勉強入Band 1 尾~ Band 1 中學 蘇浙公學(據說要普通話好叻) 培英中學(據說要英文好叻) 崇真中學 林裘謀中學 曾肇添中學 循道衛理中學(沙田) Band 1 尾-Band 2頭(不錯的中學) 五旬節林漢光 你有冇學樂器?(大部分 BAND 1 中學 都會睇你有冇學樂器) 我也是小六學生~ 注:建議你補補英文~以上是沙田區~老師 nice5nice and校風就5知 如想知各所中學地址,可在Yahoo 打中學概覽2013-2014~可選擇不同區
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()