標題:

銅鑼灣通利學小提琴

發問:

去銅鑼灣通利學小提琴好唔好啊? 我本身沒小提琴,我想到時他會叫即場買,咁初學既應該買通利既邊個琴好呢?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

銅鑼灣通利好唔好我就唔清楚,但我上幾次去買野d職員就好冷淡囉!(那次我是去買弓) 你本身沒琴,初琴買個$550的學生琴先啦!事實上通利陳列的幾千元的琴大多都係機造琴,我覺得幾千買那些琴唔抵,而且初學者攞上手係唔會知道有咩分別……(親身經驗),等學到高程度先換琴啦!有時學學吓會有人唔想學架!(我阿sir話佢都有d學生學左半年左右到係覺得小提琴唔適合自己或是覺得辛苦)所以等真的確認自己有耐力和興趣長期學先用個貴的靚琴啦!(我阿sir叫呢段時間做冷靜期~)

其他解答:
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()