標題:

[首爾旅行]想問旌善、雪嶽山同埋內藏山~

發問:

各位師兄~ 我將會2個week後去首爾~ 第一日想去玩旌善鐵軌腳踏車,我見旅遊車介紹好似幾正,有冇師兄知道哩度丫? 之後我想再去雪嶽山,不過我見地圖上好似都唔近,有冇師兄可以教下我點樣由旌善去雪嶽山? 唔該晒~~~ 另外想問一問內藏山.... 我之前唔識哩個山,未聽過,係點樣去同埋有咩特色架呢? 其實係唔係哩2個山都係以紅葉而聞名~? 請師兄/姐們幫幫手~~~ thanks!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我剛去完韓國十天自由行回來(28/10),去過雪嶽山但沒去旌善,我check翻車費資料,由旌善長途巴士站有車到束草,車費10,100 won(about HK$71),再在束草長途巴士站正門向右行落少少有巴士站,乘7號車到總站,車費1000 won(不清楚在車站旁有information centre)。雪嶽山的紅葉多過首爾,事關之前天氣較暖,所以轉紅較慢。內藏山so far,may be try to go next year. 2010-11-03 14:26:35 補充: 個人意見:乘車到旌善再轉火車只玩鐵軌腳踏車,長途跋涉,周邉沒什麼特別景點,未必值得,見仁見智。有空到韓國觀光公社望望,必有收獲。 http://big5chinese.visitkorea.or.kr/cht/index.kto

其他解答:
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()