標題:

飲左杯有精的咖啡!!!!! 會唔會有性病??

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

今日有同事講話昨天有同事係我既杯到打手槍!!!!!!>< 咁個位同事重要沖左杯咖啡比我飲>< " 咁會唔會有性病架?? 我重有咩可以做...........? 可唔可以報警???? 如果報警的話,佢有我的裸照!!我怕佢會將我的裸照放上網@@" 更新: 佢有我裸照係因為我之前send e-mail send 錯左比佢。 ~.~

最佳解答:

咁會唔會有性病架?? 咁就要看看精的主人有無患上性病。 可唔可以報警???? 可以。

其他解答:

你可以報警架,唔會有性病,佢報警的話可以告多佢一條罪|||||吓,咁叫威脅你,今次就飲精,唔通叫你同佢make love,你都要照做咩, 如果佢有性病的話,係真係有可能感染到ga, 所以你最好都係check下好d,去e生都check啦, 不過,其實我諗你如果再唔反抗一下,呢d人就只會越來越得戚, 需然我唔明點解佢會有你裸照,but anyway, 你係咪真係好肯定佢有你裸照先,同佢會張你嘅裸照放响邊, 你都係報警啦,唔好比呢d咁嘅人再唔威脅喇!|||||性病就應該唔會有... 但你一直咁忍佢,佢會得寸進尺ga... 今次o係你個杯到打手槍....唔擔保佢下次會做出d咩事... 如果佢有進一步行動咁點算呢? 唔通你由得佢成世要脅你lu bo?? 報警啦~~|||||點解佢會有你既裸照架?..偷拍你? 淨係咁你己經可漿報警拉佢架啦.... 應該有得告架wor..(你有果隻杯未洗既話..) 佢如果將你d裸照放上網既話..佢就一定會俾人拉啦..so你唔駛怕 唔好姑息佢啦.如果唔係佢只會變本加厲..報警啦!! 2006-12-14 16:40:07 補充: 你提那個賤人係唔係都有上YAHOO知識..佢個網名係唔係 wing9545 ?佢在另一個問題度己經講了佢咁樣對你做既野啦...你可以要求ADMIN.給你那個人的i.p.作為你報案告佢時既証據..唔好等啦..報警啦... 2006-12-14 16:41:50 補充: 那個賤人講出這件事個thread...http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006121401987你又係既..好send唔send..send自己d裸照就圍俾人.....|||||你偷偷地報警... 唔好俾佢知.... 如果佢就會將你的裸照放上網.....|||||下,佢咁樣威脅你,你可以報警架啦
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 lvn93zf19t 的頭像
    lvn93zf19t

    香港特色

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()