close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

5 知我可以讀到邊間中學??

發問:

我全級有186,我係151. 我五年級有一張銅琴考試証書(2級),3張進步奬,一張義工証書 (我五年級係130,全級有186) 六年級一張都冇...... 5 知我可以讀到邊間中學?? 更新: 我五年級係Bane2 but............六年級係151(B3) 更新 2: 我住葵青區~ 希望你寫埋間中學in what 更新 3: 我is Band 2and 3 no Band 1.

最佳解答:

可風中學: 雖然算係荃灣區…但係佢全港排名23,校風優良,有個中文miss仲幾靚女 聖公會林護紀念中: 學校規超嚴!!聽朋友講話如果你俾miss斷正你衝紅燈,會唔知點罰.. 有出過10a生,校規咁嚴自然校風純樸啦。 (林護全港排係37,咁你可以諗下可風係幾好。) 中華傳道會安柱中學: 英文-勁!師生關係似孚唔錯,冇乜點聽過呢間學校既負面news. 佛教善德英文中學: 讀書風氣好, 英文科方面都幾唔錯,但係有不少學生對夏季校服不滿 天主教母佑會蕭明中學: 女校,校風優良,英文科方面幾好,上年出過9a(CE),4a(A LEVEL), 高FORM夏季校服超靚,o係辯論界薄有名聲,曾有多個辯論比賽得獎上報紙 同時係咁多間中學入面面績比較大,仲係唯一一間學校係有天橋! 保祿六世書院: 女校,校風唔錯,英文科方面都唔錯,校規比蕭明寬鬆,學生怨氣相對較少 順德聯誼總會李兆基中學: 重視學生體育方面既成就,游水年年攞冠軍(但今年俾蕭明搶左,報紙有賣) 校內鄭同學為港隊成員,曾多次為學校增光,校風唔錯,讀書壓力冇林護咁可怕 (李兆基全港排93)

其他解答:

st.peter secondary school caritas wu cheng-chung secondary school
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()