close
標題:

暑假到台灣自由行一問

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我26/7-31/7會去台灣旅行, 自由行, 而且從來未去過台灣, 所以好多野想問!!! 我同屋企人去, 六日五夜, 高雄入台北走, 在專業旅運book左酒店機票, 搭港龍機, 住一晚高雄(統茂), 兩晚墾丁(統茂), 兩晚台北(大欣), 價錢係$3950. 第一, 想問下個package貴唔貴? 第二, 想問下呢d酒店好唔好呢? 第三, 想問下來往呢幾個地方既交通, 同埋呢幾個地方既市內交通 第四, 呢幾個地方有咩地方好玩呢? 有冇行程可以建議下? (唔浸溫泉, 唔玩機動遊戲) 第五, 想問下台灣既消費如何? 我應該預幾多錢去? (只計食野同交通費, 每人) 更新: $3950 係包左機場稅同燃油附加費~

最佳解答:

第一, 想問下個package貴唔貴? 第二, 想問下呢d酒店好唔好呢? 我啱啱去完返黎,但係搭華航,响華航買package,包:14日來回機票1張(高雄入台北走),1晚高雄麗景酒店,3晚台北華麗酒店,價錢$3540(連稅),你可以作為參考,因為坐港龍會貴少少,但統茂呢間酒店就差少少。到墾丁最好住民宿,價錢相對平,質素又唔差。 如果住民宿,以下可作參考: 墾丁分為幾個區 http://uukt.idv.tw/,最好住墾丁大街或者大灣區,因為夜晚墾丁大街有夜市,好多pub,好熱鬧,唔洗成日車出車入,我個人覺得大灣區個啲靚啲又新啲,露台又面向海,舒服好多。宜家佢地租房會貴啲,因為已經開始暑假,有啲民宿上網book可以碌卡,同埋只需要俾訂金,去到再俾尾數,唔洗匯款咁麻煩!http://www.hotkt.com/inn/5.htm#sou 今次去完番黎,覺得自己買機票同自己上網book酒店好似好啲,因為自己可以揀酒店,唔洗俾package限住邊間,好多新酒店package冇。 之前問過,高雄入台北走只有兩間航空公司,一間港龍,一間華航,齋機票港龍大約$1700-2200,華航唔係太知價,因為之前問華航,佢只係答我會貴啲,要成3千幾蚊,唔知係咪真。 第三, 想問下來往呢幾個地方既交通, 同埋呢幾個地方既市內交通 高雄到墾丁: 佢有兩款客運,一款「速88」,行高速公路,要响高雄火車站搭,我好天坐去到要成2個半鐘,最好知點落車,因為架車會去到燈塔個邊,另一款慢啲啲既客運,我記得機場都有得搭,車程唔太清楚,但你諗下,行高速都要2個半鐘,咁自己估下啦!另外,你仲可以包的士到墾丁,你地幾個人,都可以舒服啲,每個人大約要$350,同「速88」差幾蚊,但一定要响高雄火車站搭,因為我問個的士哥哥,佢話火車站會多啲呢啲車!咁你返高鐵都可以坐返佢架車,但由墾丁到高鐵每個人就要$400。(但人數最好啱啱坐滿,唔係就要同人一齊搭) 高雄到台北: 最好搭高鐵,千幾蚊台幣,坐得舒服又快捷,佢有分自由坐同劃位,自由坐會平啲啲,高鐵有幾卡不劃位,買咗自由坐,就可以响嗰幾卡任坐,但當然要有位先得啦,如果你响左營搭,搭自由坐都ok,因為實有位坐,但如果中途上車,劃位最好,宜家多咗好多人搭高鐵。 墾丁內: 市內有街車,去唔同景點,但建議唔好等,因為好少車,唔知等到幾時,假期可能多幾架,但最好有電單車牌或者車牌,因為每個地方都隔好遠,最好租車,如果唔係最好包車周圍去玩。 高雄市內: 可以搭捷運,捷運附近有啲R公車,有啲唔洗錢,响市內搭公車每次12蚊,不設找續,可以買張類似八達通既卡(唔記得叫咩,台北叫悠遊卡),咁就唔洗煩。 台北市內: 建議搭捷運,因為已經好方便,加上幾個人,搭的士都唔係好貴。 第四, 呢幾個地方有咩地方好玩呢? 有冇行程可以建議下? (唔浸溫泉, 唔玩機動遊戲) 墾丁睇下動定靜,動的話,可以玩水上活動,賽車等等,靜的話,可以睇下風景,墾丁最南既燈塔一定要去,風景實在太靚,又可以去海洋館。http://www.dotzing.com.tw/htm/spot/spot.htm 高雄可以去西子灣、英國領事館、旗津區、六合夜市等等。http://okgo.tw/buty/kaohsiung.html 台北可以淡水、忠孝、西門町、101、九份、十份、東北角、貓空、深坑等等。 第五, 想問下台灣既消費如何? 我應該預幾多錢去? (只計食野同交通費, 每人) 我覺得台北啲野貴咗,高雄嗰邊差唔多,食嘢都好平,買嘢就貴過香港,我諗每人每日最好預300蚊港幣!

其他解答:

我不同意上面所說喔! 高雄現在進步不少, 而且捷運開通後交通也方便, 可以到夢時代走走坐坐摩天輪看高雄市景色, 傍晚也可以到真愛碼頭坐船到旗津逛逛吃海產, 晚上可以到愛河邊走走, 至於西子灣的英國領事館風景也很好值得去逛逛, 還有一個機場咖啡在機場後方可以看飛機起降也可以去看看, 如果喜歡玩滑水道也可以去布魯樂谷玩玩, 歡迎香港的朋友到高雄來玩. 2008-06-14 21:00:19 補充: 晚上喜歡看看台灣夜市也可以坐捷運到巨蛋站去瑞豐夜市, 人多賣的東西多, 可以去逛逛.|||||若有需要中部景点清境的行程規劃或相關交通,可上網xt0691115@yahoo.com.tw本人可為港、澳的朋友服務。 旅遊小黃的天地|||||第一, 想問下個package貴唔貴? 個人認為,暑假的package一定較平時貴。這個…以酒店住宿而論,屬偏貴。 第二, 想問下呢d酒店好唔好呢? 這些酒店只屬三至四星級。設施普通,適合只作晚上睡覺休息之用。 第三, 想問下來往呢幾個地方既交通, 同埋呢幾個地方既市內交通 最佳選擇——高雄往墾丁:客車。高雄往台北:高鐵。 第四, 呢幾個地方有咩地方好玩呢? 有冇行程可以建議下? (唔浸溫泉, 唔玩機動遊戲) 墾丁:最好住民宿,玩水。高雄:市內沒有多大特別的遊玩點。台北:多姿多采,你想玩甚麼都有! 第五, 想問下台灣既消費如何? 我應該預幾多錢去? (只計食野同交通費, 每人) 本來台北的消費和香港差不多,而南部的物價偏平。但最近台幣高企,如果不是喪買的話,每人每天預台幣1000圓,但這不包括住宿和跨縣交通。
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()