close
標題:

想買espresso機,不知買什麼機好? (20分)

發問:

請問一些有經驗的咖啡熱愛人仕,我想買一部espresso pump機(不用咖啡capsule),但聽人講話先買一部幾佰蚊的平機練習一下,之後才買一部貴的來用。對不對? 還有,有什麼牌子的espresso機介紹? 在那裡買,和多少錢? 謝謝!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

之前用過喺Sogo買番黎既Krups semi-auto 機 ($1400), 我去starbucks同city super買咖啡豆磨埋粉, 初初都幾好, 但始終沖出黎既效果參差. 後來喺台北買咗部Solis既grinder,唔係用刀既,用conical burr既. 可以自己磨豆就有啲起色, 可能喺因為新鮮啲, 不過Krups用咗一年到就壞咗lu, 冇晒壓力. 其實香港冇乜咖啡機賣, 一係就買auto既. 如果要買semi-auto,如果係家用既, 我只會推薦Rancilio Silvia. 佢係用不銬鋼, 所以好耐用, 出面好多牌子都係膠機身, 個portafilter大到好似商用機咁. 我知道邊度有得賣, 問過價錢大約$4500. 我覺得太貴, 因為喺外國賣3千幾. 如果買埋Rancilio Rocky仲正. 呢個組合應該係家用機最好既選擇. 幾佰蚊嗰只可以當係玩具, 根本做唔到好咖啡, 咁當然要睇埋個人技術同豆既質素既.

其他解答:

I also have one Rancillio Silvia and Rocky here!
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()