close
標題:

馬爾代夫自由行

發問:

我正在計劃出年會到馬爾代夫旅行(自由行) 有沒有朋友可以介紹一下馬爾代夫。 例如: 1.哪一間酒店環境較好又經濟?是否遠離首都的生態較好? 2.潛水、浮潛、釣魚的收費及時間等等....... 3.由於我很想到馬爾代夫釣魚,所以想知多一點關於釣魚的資料, 可以釣到什麼魚種及size有多大?可以釣到旗魚、GT等大魚嗎? 又或者可以在島上釣魚嗎?(晚上) 4.是否一定要夜機去,其實有早機的安排嗎? 5.到哪一間旅行社買package較平? 望有經驗的朋友可以分享一下!

最佳解答:

4. 其實如果你想用早機去唔係唔得,因為由香港去馬爾代夫直機唔係日日有,連駁機都係得星期一、三、六先有。 唔講直機,只係駁機去中途站(新加坡、泰國、斯里蘭卡)都花了你大半日時間(早d既就凌晨12點至1點);建議你夜機去,就係因為去到個邊駁得切speedboat或seaplane,唔駛你要先stay city或airport。 1.其實每間酒店都係大同小異,都係睇下你鐘意邊一間o者,就算比你搵到間最平既,就會覺得個間酒店唔係太new,不如你看看我比你既website先再作打算。 2.web已有關於活動既資料,請參考。 3.嘻嘻…hotel information有講既,無須太担心。 5.你去睇下安運,我覺得佢地d package幾齊全,幾fit我,你可以參考下。

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()