close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

*v* 去台灣要幾$喔`?

發問:

4日3夜- 計哂買機票.住宿.飲飲食食.玩.買手信 :] [1] 如果5月/7月/8月既機票最平要幾錢張? 係邊度買 ^3^ [2] 邊度住好d` 酒店定係其他? 有冇推介ah? [3] 聽講士林夜市好正; 食1晚野要幾錢? 有咩必食xd' [4] 台灣有咩特色小食 >v< 貴唔貴咖? [5] 1定要去挽個個摩天輪ah! 咁去個度挽1日又要幾錢? [6] 去台北定係高雄定係第3度會方便d`? [7] 買咩手信好 *v* [8] 仲有咩其他正野挽xd' 卡卡` 最好有個plan同埋budget俾我, 唔該哂` 更新: 仲有哇` 我要去埋溫泉ah >w< 推介埋喔, thz` 更新 2: 牙! 咁如果bk酒店呢, 未夠18歲得唔得咖 =_____=

最佳解答:

1) 如果要平,最好避開最貴既7/8月同公眾假期啦~ 5月都ok,我今年5月去台北時,機票都係around 1千再加tax~ 可以直接去長榮航空訂,咁就放心d~ 如果唔係就可以去香港機票網或者打去一d細既旅行社啦~ 基本上台北機票都係1000到1500 再加tax啦~ (長榮有時會做到990,要注意~有d報紙都久唔久有好平的廣告,不過就要好睇運了~ ^0^ ~) 2) 睇你幾多人去啦,如果一個人,就住酒店安全d~ 台灣新開既旅店都幾好,夠新阿cyber,不過房就細d,而且自助d啦!比2間你參考: http://www.gocityinn.com http://www.hotel73.com 兩間都好靚~ 好似無咩旅行社會有呢2間package,因為太平~ 仲平過大路既城美同華華,而且個人認為靚好多 3) 士林夜市都幾好ga~ 不過我比較推介基隆既廟口(愛玉冰係我至愛= =)啦!士林必食鹽酥雞排…(我第一次吃個時,覺得塊雞排大過我塊面= =+) 主要睇個人口味,我食過都覺得十分唔錯~ 4) 台灣特式小食好多,去掃夜市就對了~ 都幾集中係夜市~ 另外有d好似 阿忠麵線、鼎泰豐、寧記火鍋雖然唔係小食,不過都很推介~ 台灣食野一d都唔貴,去夜市$50港幣左右就可以吃到想吐~"~ 5) 美麗華犘天輪票價平日150,假日200 6) 宜家一定係去台北方便D,因為有捷運~ 遲D高捷通車就高雄都會好方便,宜家高雄D景點有D散,無車去會有D唔方便。 7) 手信就睇你去邊玩啦,通常都以小食為主,淡水的魚酥、鐵蛋,另外鳳梨酥等等都係例牌手信。西門町有間菓風小店(唔係好sure個名),有d好搞野的糖果 (M巾綿花糖、膠布朱古力咁),買黎送比朋友仔就特別D啦~ 8)溫泉好啊,不過,最好唔好夏天去,會熱死= = 烏來同北投都唔錯,個人喜歡烏來~ 行程簡單講下啦 第1日 香港 ->台北大概中午到,check in之後可以行下西門丁再去淡水看日落,然後去美麗華 第2日 可以去北海岸,不過就主要風景同玩水為主,睇你鍾唔鍾意~ 再去基隆廟口 (唔鍾意山山水水,可以去六福村,都幾好玩,可以玩足一日,然後返台北再去士林) 第3日 動物園 -> 貓空繩車 (新開,一定要坐下) -> 再去烏來住一晚 ->烏來老街 第4日 早上去烏來瀑布 -> 然後返台北市行下書局街,再返香港 呢個行程主要以relax為主啦,因為我比較鍾意山山水水 =.=" buget大概就3千幾~4千啦,因為住溫泉酒店都幾貴~ 如果唔住,就約3千都ok了~ 因為溫泉一晚要比其他貴成幾百港幣一晚。 (打左好長...一字一句都有血有淚~~~不過可以share自己去旅行既經驗,都幾開心^0^)

其他解答:
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()