close
標題:

邊度港幣兌換新加坡幣 好d?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

系香港換 定 去到 新加坡換 抵d? 甘系 銀行,找換店,機場 定其他地方 好啊? 看到網上: 百年找換有限公司 比銀行好 是嗎?請詳細講解一下~ ^^ 麻煩各位明確 給個 建議 同說明。 謝謝!! 更新: 我 第一次 去新加坡 同 馬來西亞 玩一星期。 請問 有什麼必去遊覽 的好地方? 什麼好吃的東西? 值得 買的特產手信? 有什麼特別的提點? :> 我自己有上網查過,但怕不夠完整 希望在這聽 各位 分享你們的經驗!!~~

最佳解答:

基本上, 港幣係外地並不太受歡迎, 兌換率好低, 可以比香港差 20% 的. 因此, 必須係香港兌換新加坡元. 香港機場一定是貴的, 不用考慮. 至於係邊度換錢, 如果你只換不多的數目, 例如 1000 坡紙, 咁每間銀行相差最多只會係 20 - 30 蚊左右, 免得過都費事麻煩, 去返自己有銀行戶口個間換啦, 咁樣唔需要手續費. 如果你有幾間銀行既戶口, 避一避 HSBC, 恆生等大銀行就比較好. 細銀行既 RATE 係好 D 既... 但要注意唔係間間分行都有外幣兌換, 你要去問一問先. 但如果你係中環一帶出沒, 就去百年找換啦. 匯率較便宜, 相對銀行來說, 每換 1000 坡紙可節省近 80 - 100 港幣的... 如果你只換少量, 求其啦, 時間及車錢也是成本的...

其他解答:

我每次去旅行都係銀行度換,係機場兌換率勁低!千祈唔好去機場換錢!! 新加坡同馬來西亞我都去過,新加坡好熱但成日落雨,好難游到水。一定要去新加坡環球影城度玩同睇獅頭魚尾像,去新加坡當然要食喇沙同肉骨茶la!!佢D肉骨茶好好味!手信方面,一定要買有關獅頭魚尾像既記念品。 至於馬來西亞,就要睇你去馬來西亞既邊度玩。我上次就係去浮羅交怡度玩,去浮羅交怡有得玩浮潛,你可以戴潛水果個面罩,但係我覺得佢好臭,所以我戴泳鏡,出海時仲會有D魚仔係度咬你隻腳,真係勁痕!玩浮潛之前會上去隻船度食過午餐,之後就會成日都係隻船度。要記住,午餐真係唔好食太多野!我上次就係因為食得太多野,令到準備去浮潛時肚痛,好辛苦。 除左可以玩浮潛,仲可以出海釣魚,不過只係釣到D細魚,連示範果個人都只係釣到細魚。每個人釣到既魚都會用尼煲魚湯俾全部團友飲。 我覺得浮羅交怡最好玩既就係兩個活動,新加坡最特別既就係去新加坡環球影城度玩同埋睇獅頭魚尾像。 其實馬來西亞同新加坡主要都係去陽光與海灘,如果唔鍾意陽光與海灘既人就會覺得成個行程都好悶!
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()