close
標題:

韓國好玩地方??

發問:

我準備計劃7月左右去韓國,想問有咩好玩既地方值得去?? 還有,韓園有D咩手信可買?? THANK YOU 因為初次去韓國,請說詳盡些!!

最佳解答:

新景點主要就係新村至梨大果頭,,有個[migliore]既shopping mall,,,佢係比較新,,,有戲院,,有d似香港既megabox,,不過比較岩女仔同埋主要買女仔衫同埋飾物,,, 梨大果頭都有市集,,,好似旺角花園街果類,,,比較平,,,而且有平野食^^ 好味,,,, 就o係梨大正門對面行上小小斜路,,有一間叫做[??]既食肆,,,平,,又好味,,,又有特色,,,,(好出名的,,可以到時向果d大學生問路,,,) 如果你要去d特別既景點,,,我都suggest你去水原,,,果度有個[水原華城],,,好似萬里長城既超縮細版,,,都有一個"華城行宮",,,有d似景福宮果類,,,免錢的 =],,,不過比較遠... 遊樂場就吾太清楚....不過我記得seoul land(3個遊樂場最平果個,,,我覺得最好玩)係可以搭地下鐵去到既....你搭淺藍色線去到[大公園]站就到嫁啦!~ ever land就好遠...冇地鐵到..要搭巴士,,,搭個幾鍾頭(最快既話)...同埋入場費頗貴 -3- 另外lotte world就吾太清楚.. 你要買衫既話,,,,明洞得一間岩,,,果間叫[明洞衣類],,,不錯的....但除左e間,,,明洞冇咩鋪頭岩買衫嫁啦.... 亦都可以去東大門既[doota]同[hello apm],,,係兩個專買衫既mall黎嫁..... 我個人就最suggest你去西面既[world cup stadium],,,,佢入面其實係百貨公司,,,好多outlet,,,好平... 我聽人講狎鷗亭有好多outlet...都幾好.... - 手信既話::: 其實好多人都會買韓國公仔..書簽... 我就覺得買下d韓國supermarket有既零食都不錯=] 1來,,ok平 ;; 2來,,有韓國特色又唔會太[行]..

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()