標題:

如何從機場到九龍塘呢?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

想請問一下, 九龍跟九龍塘有什麼不同呢? 我近期會到香港去, 必須要從機場直接去九龍塘. 我看了機場快線,發 現有機場快線有到九龍站, 那請問機場快線的九龍站可以轉地鐵嗎? 請問機場快線的九龍站是不是就等於九龍塘呢? 更新: 或者是, 有誰可以告訴我到九龍塘既簡單又快的方式? 更新 2: 還是說從機場有八是直接到九龍塘呢?

最佳解答:

上面條友 ( I mean 係第 1 個 回答既人 ) 白痴仔 你咁做法 係我個方法既時間既一倍 其實應該係 機場 ( 搭機場快線往香港方向 ) → 青衣 ( 轉搭東涌線往香港方向 ) → 荔景 ( 轉搭荃灣線往中環方向 ) → 太子 ( 往調景嶺方向 ) → 九龍塘 ( 你到左啦 ) 最快就你呢個方法 , 上面條友坤你水 唔明問我 2008-06-02 20:51:05 補充: 機場快線的九龍站不等於九龍塘站

其他解答:

機場快線的九龍站 = / = 九龍塘, 而且九龍站到九龍塘並不方便 機場有巴士E22直接到達九龍塘,要到九龍塘站要行一段路: 歌和老街城大學生宿舍站下車,向前行5-10分鐘轉右入達之路, 再行5-10分鐘就到九龍塘又一城商場,商場內有指示牌指示前往九龍塘站的步行方法|||||九龍站不等於九龍塘站,注意!!!!!!!!!!!!! 你坐機場快線坐到香港個站,去到中環就轉荃灣線,坐到尖沙咀,轉東鐵線坐到九龍塘就可以了!!!!!!! 2008-06-03 20:38:41 補充: 下面個條死八公,見無人答先答,去死啦!
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()