標題:

東京一問如何決定

發問:

原宿,新宿,涉谷,各有d咩特色呢?...哩3個地方應該點取捨啊.. 我只留東京3日...會去三魔之森,吉祥寺,築地...唔知應該點揀呢... 仲想問問大家...吉祥寺奇實有冇寺廟架?... 更新: 去築地我地都係諗住食o野咋.... 三鷹之森+吉祥寺係唔係唔需要一日咁長呢?...我地會住係池袋呀... 可以點plan呀?....請比d意見丫.... 高當o野我諗唔需要去到日本買啦....都係想行d特色d架啦... 要去神社果d要咁遠架?...有冇d近d架?....

最佳解答:

新宿有大型電器店,各大型百貨公司,歌舞伎町,可謂應有盡有,丁以睇到日本最新ge 產品 涉谷亦都有大型百貨公司,但路線較 young,如果新宿是 LV 涉谷就是 agnis b 咁啦... 去完新宿再去涉谷都得 如果住新宿平時夜晚抽d 時間行下街就得 原宿係更多 young ge 地區,條竹下通好似旺角女人街咁,好多都係中國製 但表參道就勁有 feel 突然變左 OL/白領 原宿比起新宿同涉谷唔係我地o係電視見到ge東京 但中國製ge 又唔係去到日本想買ge 野 實在食之無味棄之可惜咁,有時間就去 無時間就算啦 三鷹之森同吉祥寺好近 吉祥寺係郊區,像是香港的沙田大埔 物價比較平 & 平民化 記得 quick sliver 的 tee 竟然賣 1000 yen = =" 雖然可能係舊款但平到 O 哂咀 所以旅遊書都係介紹你去掃平貨 景點就無啦 吉祥寺係無寺架.. 你想睇寺應該去淺草雷門寺 去完三鷹可以行去吉祥寺食埋飯先番東京都 去吉祥寺最多來回3個鐘o者... 好似2粒鐘都得,唔洗咁耐 築地比較遠,同埋睇人賣魚,唔知係咪你杯茶 因為你都無講明你想點樣取拾... 購物梗係留o係新宿、涉谷、原宿就得 睇文化野ge 話就岩去築地

其他解答:

吉祥寺,係東京外郊的地方,約在西23(山手線)地區的東北部,並唔係有座廟 ps.日劇電車男中,山田剛司電男居住地係吉祥寺!交通方面,可在新宿乘舊京王線就會到吉祥寺啦 2008-01-03 21:36:13 補充: 啊,忘記了!由新宿至吉祥寺要3個鐘ga!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()