close
標題:

點解深井出市區咁少交通工具?

發問:

有咩方法可以要求九巴/綠van開多一兩條線去尖沙咀/沙田等等??

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你可以嘗試聯絡深井該區的區議員, 提出你的要求. 深井區好像是屬於荃灣區議會的, 以下是荃灣區議會議員名單: http://www.districtcouncils.gov.hk/tw/chinese/welcome.htm 你亦可預約約見區議員, 詳情: http://www.districtcouncils.gov.hk/tw/chinese/welcome.htm

其他解答:

gumgumpersian, 各人的觀點與角度唔同...你答唔到我問題想要的答案, 我唔覺得我要比分你? 唔通唔比分你, 你就話我有精神困擾或沒有禮貌? 很可笑...我已檢舉了你的意見到yahoo, 請不要人身攻擊. 謝謝|||||Mei Ni: 我不知您為何連一連禮貌都不懂, 我曾回答您這條問題"碧堤半島企浴缸問題",您敢於刪除而不給予任何的原因,若有精神困擾,社會上有很多資源給您使用的,您可去找社工或醫生。 我見您發問很多問題,但很多都給您無故無禮貌地刪除,既然有人回答您,無論是否合乎您心願或是您用了極負面的看法去看,這都是別人曾用心回答您的,這連基本的多謝也沒有,是否很過份呢!|||||睇黎你有兩個問題︰ 1. 點解深井少交通工具出市區? 於2007年3月,有擬將52X延至柏景灣總站,以增大深井的交通的市區佔有範圍。 不過此舉不符合經濟原則,因為加至旺角,成日塞車,派車要非常多...同埋收費會加,有人唔鍾意。 港鐵成立日,2007年12月2日,九巴開設轉乘計劃,將深井的公共交通延伸。 其實去尖沙咀/沙田都有方法︰ 你搭234A/234B線於荃灣轉乘234X/234P便可到佐敦尖沙咀。 234X/30X去長沙灣/美孚/深水埗/太子。 234X/30X/234P去旺角/油麻地 30X去黃埔 43X/43P去馬鞍山 48X/49X去沙田 73X去大埔 278X去上水/粉嶺 近年,962B/234S的投入服務,亦令深井的交通已擴/改善了。 962B可免費轉乘城巴路線1/5/5B/10/10S,所以範圍由摩星嶺至北角。亦可減$5轉乘西隧線往香港南區/中西區/灣仔,629往海洋公園。 而且,好多深井既私家樓,都有專車去荃灣站,接駁港鐵。 所以深井的交通並不是那麼差,只是選擇少。 2. 有咩方法可以要求開線? 若然你還覺得交通仍不足夠,可寫信去運輸署/九巴提交方案,通常都會話資源/客源少而拒絕。 去區議員講會好D...其實D區議員為左深井區既票數,都會自動提出。|||||我估你可以同屋苑立法團或管理處提出此項意見, 看看除了本身的屋苑住戶贊同外, 會唔會聯同當區其他村民(深井村), 其他屋苑的住戶聯名去信區議員,運輸處, 九巴.....等等有關機構理解需求....(羣眾壓力) 其實呢區D交通已應付唔到, 遲D又多一間小學.....有好多新的屋苑, 成日就見屯門公路去呢到的支線TRAFFIC JAM, 擴建了青山公路幫助都唔大....應該諗吓有無得擴建條支線.......單線相程行車.......
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()