close
標題:

nuskin 掂唔掂?

發問:

聽人講呢隻牌子 D 產品好WORK 係咪真係? 買一部機用黎減肥咩價錢? 有無資料提供可以比我參考? 更新: 大家可以留個E -MAIL 比我MA? yeeyeepet@yahoo.com.hk 我最想瘦.....有無介紹? lifepack 同魚油 你地有無試過?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我三個月前開始用... 一開始是用減肥機 ~> body spa, 我細佬買返黎既~ 佢用左10分鐘瘦腰, 效果好得呀! 跟住我媽都爭黎用!我用來瘦腳, 之後我試下可以維持幾耐, 每三日只look其中一隻腳, 之後鴛鴦腿左半過月… 之後我自己買埋face spa同一些護膚品, 因為我的面係咁爆瘡,睇完中醫都冇咩用…現在用左2個月已經停左冇爆…e加集中去印~所以我覺得佢地既護膚品唔錯呀! (我個blog有以前同而加既相睇...) 因為可以解決到暗瘡問題, 所以對呢間公司都有好感 於是試埋佢地既健康食品, 我既鼻敏感好左, 冇日日打噴嚏 以上就係我既分享, 因為不清楚你想試邊樣…. 所以我無詳細寫我用邊一隻產品… 有興趣的話可以找我交流一下^^ 2013-10-20 15:54:04 補充: 我用過既spa相可以whatsapp俾你睇....

其他解答:

******************************** 星級體重控制顧問 透過一個健康又有營養的減重計劃,及一對一顧問跟進服務!!最重要中學生都負擔得起!! 半年內幫3個男仔減重超過100磅! 其中一個...佢叫阿文,19歲 頭一個月 已經減左12磅 最近用左 1年減左70磅,全身修左60吋 , 仲係一減肥挑戰賽嬴左季軍 如果你係認真想fit的話,減完唔肥返, 可以填以下依張FORM --------------------------------------------------------------------------- 表格 https://spreadsheets.google.com/viewform?key=pOXQhIBpaBVl8uZKBLp8DYA 楊小姐60366240(CARRIE) E-MAIL: chi621@hotmail.com --------------------------------------------------------------- 希望真係可以幫到你... ********************************|||||NuSkin產品真係好得,我自己用左都一段時間,用得都唔錯,因為佢地D產品內外都照顧得到,加上佢地對產品既品質都有嚴格檢定(只有好的,沒有差的),對內服既健康產品仲有專利6S品質保證(Substantiation實證、Selection精選、Sourcing來源、Safety安全性、Standardization標準化、Struture結構)透過科學"人體臨床實證"來確保產品的有效性及安全性. 其實佢地部SPA機除左可以幫助減肥,緊緻同通淋疤之外,仲可以對付多種身體痛症問題都只係五仟幾蚊真係幾鬼好用,我而家頸痛,頭痛,腳痛都用佢好快就無事啦. 如果你有興趣想知多D你可以直接Email我,因為太多資料可以send比你
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()