close
標題:

天水圍羅桂祥中學問題

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

請問有無人知以上學校屬 band 幾?及校風如何?因女兒快要升中選擇學校。

最佳解答:

我覺得可以幫佢選英中,如她適應能力不太差的話,\就算form1不能入讀精英班,form2可入精英班,我提議她可入讀元朗公立中學。 (強調一點:元朗公立中學不雜,元中是元朗五間英中之一,比起天水圍區的中學,沒得比較。元中無論校風,校內就讀學生(整體)的成績都比其他天水圍區的中學好。如果元中也算雜,元朗區(包括天水圍區)90%的中學都是雜的!) 我認為不要入天水圍區的中學(大部分),天水圍區比較雜,差不多所有中學都是band2中至band3尾。它們的校風也不太好,尤其是band3中學有很多飛仔飛女。

其他解答:

thanks you very much|||||我係裘錦秋(元朗)既中一生,就黎升中二,我讀e間我真係覺得好開心嫁,唔係因為冇功課果d野,係因為我d同學好團結,其實成班都讀得好開心,而且e間學校個banding一路升緊,校氣都唔係差,如果你話唔係差即係都唔係好好啦,禁其實邊有學校d學生每一個都乖丫? 我冇騙你嫁,不過我都知e家同你講又真係好遲... 不過希望都對你有用啦 =]|||||裘錦秋中學(元朗)呢間學校同以前吾同,校風同BAND數都升左,都吾錯的|||||天水圍羅桂祥中學 is no good ! It is gand three 2010-07-12 15:15:21 補充: shit|||||屬於band2頭 校風不錯 課外活動頗多 而且這是在天水圍中較好的其中3間之一 所以想唔太遠,住在天水圍附近, 可選擇此校, 加上學校有潛力去升值。
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()