close
標題:

我超重嗎?求減肥的方法

發問:

我13歲 3個月前 158 cm 98磅 3個月後 104磅 我係咪超重? 點樣減肥最有功效 食d咩最好 食少d咩最好? 餐餐食菜?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

對yahoo知識友極之失望囉,狂賣廣告! = = 我的建議: 1 .減肥餐單 : 早餐,我建議食香蕉同飲無糖豆漿 Tips: 如果你早上去緩步跑的話,半小時前吃我建議的早餐,更有效, 而且香蕉較飽肚,可以令你捱到lunch 其他早餐建議: 1. 烚蛋salad夾全麥包 一杯牛奶 2. 1個apple 益力多 午餐應該多吃肉 / 飯 不是說不吃菜 但大量菜要晚餐吃 午餐建議: 1. 蒸魚 一碟菜(灼) 一碗飯 2. 菜(你中2) 炒牛肉 一碗飯 3. 吞拿魚三文治 湯一碗e.g.雜菜湯 一條香蕉 晚餐應以菜為主,吸收纖維 飯前半小時可吃一個生果 減肥生果(晚飯前):蘋果、橙、西柚、奇異果 2. 運動: 首先每星期3-4次緩步跑 維持30分鐘以上為佳 跑完要按摩和拉筋10分鐘 緩步跑減肥黃金時段:早上/黃昏 游泳: 一星期游2-3次 游泳減肥黃金時段:早上/黃昏 Sit up 每天做20下 3. 貢獻一個瘦身運動(不帶氧) ---- 收肚腩 + 大腿 平躺於地面,雙腳伸直,雙手伸直平放於身體兩側。吸氣,將兩腿慢慢提升至四十五度角才呼氣, 保持動作5秒,再慢慢放下雙腳,做十五次,可收緊腹部及大腿。 4. 睇減肥書 聽人講過減肥營養代餐,好似ok今 唔清楚,你可以再問問人 但系我絕對唔讚成上減肥網 搵什麼顧問 世界上邊有今大隻「夾那」隨街跳 = = 我覺得keep住做運動,配合飲食,就可keep住fit 希望你能成功減肥!! 注:以上全屬本人個人知識加意見 請勿抄襲… 多謝合作! 我的msn: cooby88@hotmail.com

其他解答:

其實減肥有好多種方法 正確日常生活,三餐,活動量都好重要 我try過營養代餐用來減肥,反而增了3磅 所以我勸你唔好信d廣告 不如try下呢種方法 呢種方法有科學根據,又唔洗用錢,所以絕對係真 這是從vivi同埋mina搵返黎既瘦身攻略 飲食篇, 早餐最好食水果,香蕉是最合適 香蕉容易改變能量,還有食物纖維最適合早上食 如果配水飲仲有體內循環變好的效果~ 辣的食物都可以減肥,能促進體脂肪分解,特別係天椒,可以防止肥胖 ,有進促進荷爾蒙分祕的效果,而且會流汗,跟做運動還是一樣的(ps.唔好食咁多) 訓前3-4小時唔好食野,因為訓前食的東西可能無法消化,可能會變成脂肪儲存 早餐一定要食,唔食反而會提高飲食的吸收量 飲水應該係早上多飲,晚上要少飲~(建議飲荼或者檸檬荼少許) 因為早上係體內的淨化模式,而晚上係累積模式 晚上飲過多水會出現水腫(一起身就飲一杯水就最好不過啦) 晚上的晚餐可以食少少,因為晚上的活動量少左,最好就係多d係屋企整營養料理(調味料的份量也要多留意) 如果係晚上中途肚餓,可以食豆腐,乳製品之類容易消化,而且唔係太高卡路里 好多人肚餓都會食零食同埋水果,其實果糖都容易轉化為能量,同埋零食食得多會好肥 如果係學校食lunch果d飯盒,就唔應該食肉(冇汁既肉除外),因為d肉有調過味同埋落左d汁,而且d汁有好多脂肪 三餐應以清淡為主,不過唔食肉都唔得,因為肉含有蛋白質,可以燃燒體內惡性脂肪 應盡量少落調味料,同埋少外出食飯 沐浴篇, 入浴中和入浴後都要按摩,因為行路累會令腿部浮腫,按摩可以令淋巴流動,又可以排毒 建議以浴缸沖涼好過花灑 運動篇, 好多人話做運動好辛苦,仲要付出好大恆心先減到,而且工作太忙無法抽時間,但係做做下呢樣野都算係運動 早晨如果有時間可以扭腰,掃地,沖涼,做呢d野轉變成燃燒系的身體 上車盡量唔好坐,因為用企都係做緊運動(一定要站立) 盡量使用行樓梯,可以大幅提高卡路里的消秏 偶爾係屋企做下簡單的運動(eg 跳舞,熱身運動) 訓覺篇, 最好係10-2點之間訓,因為早訓=變成美人的捷徑 人都會高d,皮膚都靚d,起身唔會覺得好眼訓 光線和聲音都會阻礙訓覺,打造熟睡的寧靜環境 希望可以幫到你^^ 你都可以買vivi同埋mina返去睇,每個月都有減肥既祕訣 ps唔好信纖體廣告,賣減肥食品或者有關減肥之類既廣告 因為做完雖然會瘦,但係一大食就好易反彈 所以有良好減肥既生活習慣已經足夠了|||||你改一改早午餐 六日減三至五磅 可以試下丫 詳細add我 teif_slt@hotmail.com|||||我係個女仔黎架~ 我從小學到中學都是游泳隊和田徑隊的!! 以為玩呢D會瘦啦~ 點知減唔肥不特至~仲有對22吋的粗腿.. 同埋運動真係要持之以恆囉~唔係話真係1-2個月就可以減到~ 同埋營養均衡都好重要, 減肥減得快定慢都係睇佢, 營養夠先可以令燒脂速度 (身陳代謝)keep住最快~ 所以好多人節食減肥效果唔好, 就係因為唔夠營養 最緊要 低熱量+均衡營養飲食(+運動), 呢d健康既方法先可以減得健康&唔返肥~ 所以我依家就用營養代餐, 不單腿瘦了,連我的肚腩也沒有了~ 我1個月由116磅減到108磅...全部都是脂肪~ 現在還減到去103磅!! 粗腿噢..由22吋減到現在的19吋..喇~ 如果你想要個健康,方便又有效的減肥方法, 我可以介紹你!!最重要是收好你的身型 還有改善健康!! 我相信, 我可以幫到你~ MSN:maywowfu@hotmail.com (你可以send e-mail去這個網址,問我問題,或者做個朋友丫^^~) xanga: www.xanga.com/mayfu (這裡有我減肥前後的相片..還有一些關於營養的資料, 讓你知多一點點) **P.S絕對不建議食藥做機; 因為對身體有一定的負作用 身體健康都已受影響..更何況新陳代率!! **小貼士:最重要是你每天都要喝超過8杯水呀!!^^ (最好就喝到4公升吧!!)|||||根據2005年哈佛大學既研究指出, 運動減重同營養代養係最有效既兩種減重方法 而我自己兩種都試過, 試過日日游水游500米(慢速), 自己另外都有慢跑減肥, 不過就令到膝關節磨損, 越跑越痛, 到後來更有一段時間因此而被迫停止, 而且就算是不斷快跑, 一個鐘才消耗300-400kJ, 只是大約一個M記漢堡的熱量 不斷運動令基本上我手部、腿部係實實的, 但依然係肥, 像有了六個月新孕一樣。 我當時的相︰(今年四月尾影的) http://x11.xanga.com/341f1065c9434197713677/b152917934.jpg http://xac.xanga.com/b9dc8665c8c35197713656/w152917915.jpg 其實都幾灰心, 其間我一個朋友SEND了個網站給我, 我初時都不以為然, 只是存著試一試的心態, 填了少許個人資料, 之後有一個減重顧問打黎教我點做, 幫我PLAN下我應該如何健康減重.... 這就是今年七月中的我了︰(即兩個半月後) http://x29.xanga.com/292f162127d35204544399/w158923569.jpg http://xeb.xanga.com/f808565766508208130292/s162042493.jpg 現在我因為體重減輕了, 做起運動的時候, 整個人都輕輕鬆鬆的!! 我已經能夠跑五公里長跑而不會因腳痛而停止, 而且因為整個人健康了不少, 精神好了很多, 外貌亦好像年輕了幾年, 長期困擾我的鼻敏感及皮膚敏感更大大改善了 --- 已經四個月沒有翻發了!!! 而那個網址就是︰ http://www.yourhealthyshape.com/promo 當中除了有不同的減肥方法分析及比較外, 更有很多很多的成功故事, 當你只需要填寫一份個人資料, 便會有專業的營養/減重顧問致電跟進, 而且是免費的!! 希望幫到你!=]|||||如果你認真想減肥,你一定要先了解減肥基本概念先。 正確減肥的概念 1. 減肥以健康為前提 減肥不光只是為了想擁有美麗、窈窕的身材,最重要的是為了身體的健康!不要以為只要能瘦下來就好,BODY提醒妳,千萬不要使用不正確的減肥方式而傷害了自己身體的健康! 2. 瞭解肥胖的原因 造成自己身材肥胖的原因是什麼?一定要先找出自己發胖的原因來,減肥起來才能有事半功倍的成效。透過專業的醫師或人士的協助,能幫助妳更瞭解自己的身體。 3. 避免過度激烈的減肥手段 馬上不吃不喝或是猛做運動等,想要藉由一次超激烈的減肥手段讓自己快速的瘦下來,結果身材不一定能瘦,身體卻先受不了啦!這樣子是不行的喔!想要讓自己瘦得健康且瘦得美麗,實在急不得,放緩腳步一步一腳印慢慢來才OK。 4. 每日熱量不低於1000大卡 即使是在減肥,每日熱量的攝取也不要低於1000大卡喔!1000大卡是每人每日最低的熱量攝取底限,不要以為為了減肥就可以不吃不喝,熱量攝取不足,很容易就為害到自身的健康,結果得不償失! 5. 避免暴飲暴食 三餐定時定量是減肥很重要的觀念之一。定時定量的飲食可以避免因為少吃一餐,而造成下一餐飲食過量或暴飲暴食的情形發生。無限量吃到飽的餐廳是身材的剋星,一定要小心,學習自我克制,不要落入了美食的陷阱! 6. 將減肥養成生活習慣 很多人在減肥成功之後,很容易又碰到複胖的情況,這是因為美人們沒有將減肥融入生活之中,所以一旦完成了減肥的使命,放鬆了心情之後,身材便又無情的發胖。學習幫減肥當作是一種生活的習慣,窈窕身材才能一直長相伴。 記住!藥物只是輔助品 7. 正確的飲食觀念 低卡、低GI是現在最流行也是最重要的飲食觀念。如何選擇熱量少且GI值低的食物,就要靠美人們自己多多從雜誌、書籍或電視媒體裏補充這方面的相關常識囉!挑對了食物,身體的負擔自然就能減少! 8. 適當的運動習慣 少吃之外,多做運動也是減肥的不二法門,美人們要加油喔!培養每週至少3天的運動習慣,每次運動至少持續30分鐘,身材曲線自然能變得緊實窈窕。千萬不可以忽略運動的重要性喔! 9. 決心與毅力 說到底,減肥最最重要的是自己的決心與毅力,光說不練或是半途而廢都是很多人減肥失敗的主要原因。所以,想要減肥,先狠狠的下定決心吧!下定了減肥的決心之後,堅決的毅力也不能少喔! 減肥需要從日常的飲食習慣改變做起, 非常簡易,只要控制卡路里的吸收同時又均衡營養,這就是最好的減肥方式。 想擁有美麗、窈窕的身材不是一天半月就可以達到,減肥成功最重要是自己的決心與毅力,光說不做或是半途而廢都是很多人減肥失敗的主要原因。 用一個健康營養方法 ,提供均衡營養去減肥,click入去了解 http://www.justeasyhealth.com/tshealth|||||我個 fd 搵佢o地減,減得幾好 ... 4 個月減左 20 磅,成個 shape 都靚哂 ... 你可以試下 ... http://www.keepfitnow.com/erica|||||減肥要減得健康, 減得靚 單靠節食同做運動係唔足夠的, 好多人認為食少d, 吸收少咗自然就會瘦, 但其實起初減既只係水份, 而唔係你既脂肪, 到水份減無可減體重就會有一段時間無升跌, 通常係依個時候就容易放棄, 結果一食返正常就反彈返去, 甚至比之前更肥 而做運動就需要好大既決心, 恆心去堅持, 但通常肥既朋友有幾多本身係經常做運動呢??用運動去減肥並唔係一,兩個月就會見到效果, 雖然健康但付出時間長, 試問又有幾多人可以堅持落去呢? 做機同食減肥藥 市面上有好多唔同既纖體公司推出唔同既纖體plan, $600幾就話可以減到, 平到無人有, 但請三思~~~試想咁平既佢俾你用既機會唔會係最好呢??而你用咁平既價去減, 減完會唔會keep到呢??另實際上根本無可能咁平, 如果真係有咁平, 依家係街度應該唔會再見到肥胖既人, $600幾應該好多人都負擔到啊, 點解都仲有咁多人係需要減肥但佢地唔去用呢??做機減肥的確減到, 但唔多, 而且當你停咗唔做之後會好快肥返, 另你又有無咁多錢做成世呀?? 食減肥藥, 好多人會買唔同既減肥藥, 有d人會以為由醫生開既就無問題, 但其實用減肥藥去減, 會有好多副作用, 身體會變差, 另亦可能因為我地唔係專業人仕而唔知道食完果d藥係唔可以配其他野, 因為有可能因為食錯野而令自己斷送生命, 咁危險又唔健康既野你會繼續虐待自己嗎?? 營養代餐 其實想健康減肥方法唔係無, 只係你會唔會相信, 會唔會嘗試 !!! 盲目節食減到keep唔到, 運動忍到減得唔夠快, 只有食啱食物, 再加少量運動先係減肥之道 減肥最需要既係蛋白質, 纖維及水份, 而營養代餐正正就提供到減肥所需, 一份營養代餐包含咗優質蛋白質(細胞元素), 抗氧化物(對抗衰老), 鈣質(維持骨骼健康), 鐵質(預防貧血), 纖維素(促進腸道健康), 提供你每日所需既所有營養, 愈來愈多人追求健康你又會唔會係其中一份子呢?? 順個靚便介紹個網站俾你啦~ www.people.ec-keepfit.com 網站入面除咗體重管理, 健康, 美容既資訊外, 仲有d真實個案俾你睇返(信不信由你) ☆★另設有免費咨詢, 填返d資料就有專人聯絡幫你跟進 無論增重, 減重, 改善皮膚問題都可以咨詢佢地★☆ 仲有佢地正擴充業務, 故需要人手, 如果有興趣可以send履歷表去 katrinatsui@ec-keepfit.com E-mail / MSN 在線咨詢亦可同樣都係katrinatsui@ec-keepfit.com 希望可以幫到所有有需要既朋友啦~|||||我上半身唔算好肥,但下半身同肚腩超超超肥, 太矮了,好似隻河馬咁,摟來摟去,整日比人笑, 自從認識咗位營養顧問,了解過我嘅健康情況後,就話幫我減,咩試下囉! 用佢D健康產品, 嘩! 真係好到不得了,原來真係冇副作用,又唔屙又唔嘔, (以前食個D有這個反應),我都開始瘦緊,四個月減咗20磅 (因我做飯店收銀員,坐多過行,又有落場時間,戒唔到口,間唔中有食零食, 都減到20磅, 當中有14磅係脂肪呢架,全身修咗22.75吋) 仲幫我改善埋長期便秘添 唔信! 你都嚟試下啦!!!!!!! 我減到, 你都一樣減到 入去裏面揾佢哋幫你吖 http://www.yourhealthyshape.com/karen http://www.my3q.com/home2/239/d672950/26069.phtml 或直接與我聯絡karenlaw@yourhealthyshape.com 或直接與我聯絡 電話 : 9105 5770 Karen 羅小姐|||||我係一名瘋狂減肥的人,無所不用其技都想瘦,試過節食,藥物,運動,瘦身中心,健康舞等等..每次都失敗同勁反彈,呃到自已呃唔到脂肪離開,仲越減越肥 , 但最後用呢到唔洗捱餓同無做運動下,成功在2個月減左10磅,3吋腰,3吋肚腩,4吋Pat Pat, 而我家姐四個月減左20磅,仲改善了頭痛,胃痛, 暈車浪, 靜脈曲脹, 越來越fit!面色仲好過以前!, 我個姪女13歲, 都是用這方法, 一個月減10磅, 三個月減20磅.改善鼻敏感, 流鼻血, 暗瘡少咗, FIT咗, 讀書仲好咗, 仲拿第一添. 介紹你飲一隻營養蛋白素做營養早餐,當細胞吸收充足營養,扺抗力就增強,生病的情況就會自然大大減少!低卡路里,代替早餐, 午餐兩餐,可作為減重, 代替一餐,可作為keep fit. 一杯營養代餐相當於33種蔬菜, 6種水果, 內含200多種營養素, 100%天然草本素食者亦食用, 蛋白素相等於 5 錢燕窩、2 份蔬菜、1 份水果、1 塊牛扒同半杯鮮奶!適合任何年齡的人士,絕對是信心之選. 希望幫到你地啦 ! 莊小姐:94884601 http://hk.myblog.yahoo.com/maggiemoon321|||||你是否決心最後一次減肥? 瘦唔一定係最靚 追求健康瘦 線條美先至最關鍵 一定要揀o岩自己ge方法去減肥 最緊要係健康&唔反彈 我試過用減肥藥但有副作用、試過運動減完之後一段時間反彈返 亦試過節食不可行....等等的方法 我本身唔肥 但原來瘦可以更瘦 靚可以更靚 我朋友介紹左一d低熱量 低卡路里 但高營養的食物之後 減左十幾磅 每邊大腿各減左4寸 條腰都減左3寸 原來我只係有點兒水腫而已 而家越來越靚 越來越fit 線條同輪廓出晒黎^^ 可以黎我個blog睇下我個case: http://hk.myblog.yahoo.com/peggyhbllife/article?mid=1 重點係兩年冇反彈~~~ 若你真的想減肥 可以去哩個網睇下 http://www.healthcometrue.com/pretty 若你想知自己屬於邊種肥 可以click 聯絡我們填返張form 有顧問約你做個免費健康分析 或者直接聯絡我 Tel: 95533552 peggy/曾小姐 msn: peggytpw0908@hotmail.com 一定幫到你 !
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()