close
標題:

想問問大家有無賣大碼衫,褲,裙的店舖介紹??

發問:

地點最好係新界東或九龍區, 唔好太貴, 同埋款式唔要太老土...請詳細寫明地點, 謝謝! 更新: Dear Jolly0915, 荃灣南豐中心12樓的樓上舖,價錢如何? email : happybeans88@yahoo.com.hk...THX!!

最佳解答:

我之前答過其他人:我再加啲補充啦 旺角中心有3間; 新之城有一間 旺中 1) 地下 (近住上扶手電梯後面) 2) 1樓旺中同新之城交界位有一間 3) 2樓旺中同新之城交界位有一間 新之城 4) 2樓, 近上扶手梯 (上扶手梯到2樓一上2樓就係) 5) 深水埗西九龍中心5樓有一個攤位 (喺扶手梯附近) 6) 花園街間叫海洋, 近住花園街200號附近 (附近有間首飾舖), 我最鍾意去依間 , 多款又夠平 上面位人兄講油麻地嗰間xxxxxxL啲衫都OK靚,不過個人認為徧貴, 有日韓加大碼,減價買就抵啲

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我係專做大碼衫批發同零售嘅(係潮流款),如有興趣請email俾我,我可以俾d相妳睇. pysanivi@yahoo.com.hk|||||您好~ 米娜絲是專營少淑女大碼衫批發的賣場,有興趣批發的話請再連結到這個網址參考款式~~ http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/show/auctions?userID=hualienaumi&catID=&catIDselect=&clf=&u=:hualienaumi&s1=&o1=&at=true|||||大碼內衣多的是bracity.photo.163.com 歐洲出口名牌內衣,可電郵購亦可親到荃灣楊屋道東昌工廈一字9室 (因租金便宜,所以貨品可以低價出售)|||||HiHi你好!! 以下拍賣場有好多日韓衫既!可能幫到你!又便又低!口碑很好! http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/show/auctions?userID=kenex1026&catID=&catIDselect=&clf=&;u=:kenex1026&s1=end&;o1=a&at=true|||||有間叫 GITTI 的連鎖店應該合適,尖沙咀PARK LANE有SHOP,永安百貨和千色店有COUNTER。HOPE IT HELPS.|||||荃灣南豐中心12樓有間樓上鋪專賣大碼服裝, 款式都唔錯, 最好就係有試身室, 方便我o地可以試o岩先賣. tel:2411 6016
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()