close
標題:

教我寫中一派位選擇學校表格....<20點>

發問:

我嘅成績: 中文:A 英文:A 數學:B(72分) 常識:A 平均分:B BAND 2頭 黃大仙區 我有面試:九龍真光,培道 我第一智願:九龍真光 第二智願:培道 第三智願好唔好景嶺? 因為景嶺只係俾咗兩個位黃大仙區,我驚好有封險.. 仲有可唔可以教我寫其餘18間?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我自己住t.k.o區 讀k.l.city區 景嶺我聽d fd講 09年左右會轉英中 同埋t.k.o 好大競爭 得好少中學 而呢間就係英中外多人揀既中學 我d fd有d揀左都入唔到 我諗你唔好揀呢區 k.l.city區有好多好好既中學 eg. 你考得咁好 可以試下民生、聖家、培正、培道...... 但係你要知道 頭兩間可以擺d多人揀既 之後個d就要band2 唔可以再擺咁多名校

其他解答:

黃大仙區BAND 2頭乙部首5志願選校推介 九龍真光中學 / 聖瑪加利男女英文中小學 香港培道中學 何文田官立中學 / 景嶺書院 五旬節聖潔會永光書院 李求恩紀念中學
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()