close
標題:

7-11問題

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

星期二那天我和朋友去佐敦那間7-11填表填完佢話要等三日通知我想問請唔請啦

最佳解答:

睇你長工定兼職,,,長工我就唔知 我就之前見到有人想係7-11兼職, 個店員比左張白紙佢填下d個人資料就帶佢入去職員室睇啦.. 不過唔係佐敦果間*

其他解答:

如果淨係叫你填表,而無interview你ge話,多數都唔請ga la...............|||||睇下你點同佢講, 1)如果你係暑期工,通常佢都唔請. 2)如果你係超後生既,即18,22個dee,通常唔會. 3)我mummy個陣係即刻請ga 4)不過如果佢間野超等人用都有好大機會請.
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()