close
標題:

雙星光油and mr color模型油問題(20點)

發問:

我就諗住買支光油噴下隻扭蛋,但我隻扭蛋本身己經游左mr color紅色,(e+ d紅色已經完全干曬)(唔係全紅,另外用左一隻叫pylox既黑色(109a),e+已經都係完全干曬)我e+就想用光油噴下佢,但怕會溶左本來我游左上隻扭蛋到d紅色同黑色,(1)想問問以目前情況我隻扭蛋可唔可以用光油噴??

最佳解答:

咩係 pylox? 未聽過. 但係, 如果你用mr. color紅色, 你噴 油性光油無問題. 記住, 係噴, 唔係油 (手掃上油). 如果驚, 用郡氐水性光油 (藍罐), 一定無事.

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()