close
標題:

關於雞尾鸚鵡

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我屋企有一隻珍珠雞尾同一隻黃化雞尾,養左幾年架喇,不過都仲係唔係好熟手~.~"佢地以前都生過兩次蛋架,不過唔知點解都比佢地自己喙爛左=.=!!最近佢地生左兩隻蛋,我見佢地係分開黎孵蛋(即係一人孵一隻),乜唔係一個孵哂,然後輪流孵架咩?仲有我係鸚鵡鋪買左d做巢用既草比佢地用,但係佢地成日都擔返哂出黎既=.=咁而家我有d咩可以做架??咁BB出左世之後我要做d咩架??駛唔駛將父母同BB分開會好d呢??我要點樣照顧個BB??隻BB要食d咩架??BB幾時會生毛??幾時會開眼??幾時會識企??幾時會識飛??仲有我想問有冇人知道珍珠雞尾同黃化雞尾生出黎既會係點既樣架呢???我有咁多問題,希望大家唔好介意,... 顯示更多 我屋企有一隻珍珠雞尾同一隻黃化雞尾,養左幾年架喇,不過都仲係唔係好熟手~.~" 佢地以前都生過兩次蛋架,不過唔知點解都比佢地自己喙爛左=.=!! 最近佢地生左兩隻蛋,我見佢地係分開黎孵蛋(即係一人孵一隻),乜唔係一個孵哂,然後輪流孵架咩?仲有我係鸚鵡鋪買左d做巢用既草比佢地用,但係佢地成日都擔返哂出黎既=.= 咁而家我有d咩可以做架?? 咁BB出左世之後我要做d咩架?? 駛唔駛將父母同BB分開會好d呢?? 我要點樣照顧個BB??隻BB要食d咩架?? BB幾時會生毛??幾時會開眼??幾時會識企??幾時會識飛?? 仲有我想問有冇人知道珍珠雞尾同黃化雞尾生出黎既會係點既樣架呢??? 我有咁多問題,希望大家唔好介意,可以幫我解答問題^0^

最佳解答:

1. 爸爸媽媽啄爛d蛋可能係d蛋有問題, 例如唔健康, 無受精等等... 2. 你而家最緊要o既就係唔好搞佢地咁多, 等佢地靜靜孵蛋. 成日偷睇佢地, 佢地可能會覺得唔安全, 然後整死d蛋. 3. bb出世爸爸媽媽會自己湊, 你唔洗點理. 不過有樣o野你一定要記住, 一定要有充足o既食物比爸爸媽媽. 如果佢地覺得唔夠食, 會放棄湊仔. 4. 爸爸媽媽會餵佢食o野o既. 5. 羽毛一個月大應該生得七七八八o架啦. 幾時識企or飛就唔清楚. 希望幫到你~ ^^

其他解答:
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()