close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

狗狗有肉瘤...該怎麼辦???

發問:

大概兩星期前我發現我屋企既狗狗有一粒肉凸起左~摸落去好似比蚊咬咁嫁...佢今年4歲~我每日都會同佢去散步~我之前以為佢比蚊咬果d...每日同佢用狗狗專用既清毒藥水搽下果個位~佢平時無咩反應~唔會話痛同癢~但係我一整佢粒野佢就會唔舒服擰轉頭望住我~一星期後都好似無咩變化~無大到無細到~我帶佢係附近既診所度睇醫生~醫生話佢無事好正常~只係普通小肉瘤~比藥佢搽就會無事~到依家已經事隔兩星期...粒野依然係度~仲有少少甩皮~果個位d毛無左...凸既果個位大概一粒波子度既大細啦~我想再帶佢睇多次醫生...但係唔敢再去果間啦...請問我應該點做~同埋想問下大家有無相熟既醫生介紹比我~... 顯示更多 大概兩星期前我發現我屋企既狗狗有一粒肉凸起左~ 摸落去好似比蚊咬咁嫁...佢今年4歲~我每日都會同佢去散步~ 我之前以為佢比蚊咬果d... 每日同佢用狗狗專用既清毒藥水搽下果個位~ 佢平時無咩反應~唔會話痛同癢~ 但係我一整佢粒野佢就會唔舒服擰轉頭望住我~ 一星期後都好似無咩變化~無大到無細到~ 我帶佢係附近既診所度睇醫生~醫生話佢無事好正常~ 只係普通小肉瘤~比藥佢搽就會無事~ 到依家已經事隔兩星期... 粒野依然係度~仲有少少甩皮~ 果個位d毛無左...凸既果個位大概一粒波子度既大細啦~ 我想再帶佢睇多次醫生...但係唔敢再去果間啦... 請問我應該點做~同埋想問下大家有無相熟既醫生介紹比我~ 我好想帶佢睇多次醫生~但係又驚有d醫生亂黎~ 我有影低佢粒野個樣~唔該晒咁多位 http://xs.to/xs.php?h=xs137&d=09125&f=090320_205709890.jpg 更新: 尋日見到果粒肉粒入邊開始有瘀血咁 今日仲穿左...我用狗狗專用既消毒藥水幫佢清潔傷口 當我禁左一下...就有好多濃走晒出黎...仲有D血水 但係因為傷口係PATPAT果度...我又驚會有細菌 只好用消毒藥水搽完之後~再著番件薄既衫仔~ 其實我覺得個醫生好似有D問題...佢答唔到我隻狗仔有咩事 剩係話無野搽藥就得...我根本就唔知隻狗仔係比昆蟲咬?!?! 定係油脂粒、普通肉粒?!?!問極都都剩係話無事... 因為粒野都成粒波子咁大,我驚係肉瘤要做手術果D~ 所以想問清楚咁多位... 有無人可以幫幫忙話我知咩事或者有無好介紹??? 我住新界區....唔該晒

最佳解答:

其實唔小狗狗都有同樣事情發生 因為佢地呢d就係類似人類的油脂粒或肉仔之類 狗隻都同樣有油脂分泌 或有可能是食物上的物質部分不能完全排出體外 有各樣的可能性 但對小狗來說不癢不痛該沒什麼大外 不過如果你還是不放心 你可以再去睇睇醫生 至於我不知道你住那區 我家的狗都是睇 (荃灣區享和獸醫 蔡醫生) 好細心,有任何問題都一一解答的 個人:因為我家的大狗天生油脂分泌多 頭及背都有粒粒仔(大約半隻尾甲) 佢都無咩食得行得訓得

其他解答:

您好, 我推薦您一個關于寵物養護的資源網站,上面有很多很不錯的資源,肯定會對您有所幫助。 http://www.pets-lover.cn 祝您好運!
arrow
arrow

    lvn93zf19t 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()